Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Vývojáři odpověděli na nejčastěji kladené otázky o novém rozšíření The Delve a my vám přinášíme překlad otázek i odpovědí, ať nemusíte zbytečně louskat angličtinu! Jdeme na to:
Kdy poprvé narazíme na Delve obsah?
Už na The Coast (Hned první lokace, do které se dostanete v prvním aktu z Lioneye’s Watch).
Jak běžný je Vulcanic Sulphite?
Je v každé oblasti. Občas ve větším množství.
Je nějaké potřebné množství Vulkanické síry potřeba ke vstupu do dolu?
Ano, je zde minimální potřebné množství, ale nemělo by to být příliš mnoho.
Je omezení pro množství síry, které může naše postava unést?
Ano, je. Můžete toto množství zvýšit pomocí Azuritových vylepšení.
Jak dlouho mohu zůstat v dole pokud mám naplněnou kapacitu s Voltaxic Sulphite?
To záleží na mnoha faktorech, ale s přiměřeným vylepšením kapacity vzhledem k hloubce dolu, můžete udělat několik Delvů za sebou, abyste využili všechen Voltaxic Sulphite.
Musím čekat, než Niko posbírá síru, když na ní narazím?
NE, stačí na ní kliknout a jít pryč (nebo kliknout na Nika a jít rovnou do hlubin).
Mohu strávit většinu času v Dolech a vynechat tak levlení v jiných zónách?
Ne. Je nutné hrát klasickou část hry – tam totiž dostanete Voltaxic Sulphite, abyste mohli do Dolů.
Mohu použít Azurit pro něco jiného než jen vylepšování těžebního vybavení?
Azurit může být použit na vylepšení kapacity Voltaxic Sulphitu, zlepšení resistů proti temnotě a zvýšení množství světla. Zároveň může být použit na vylepšení světlic (množství, délka hoření, a jejich rozsah) a dynamitu (množství, damage, rozsah). Světlice i dynamit můžete za Azurit také koupit. Za Azurit můžete ale také koupit třeba Resonátory.
Můžete obchodovat s Azuritem, sírou, světlicemi a dynamitem? Zabírají místo v inventáři.
Ani jedno NE. A množství je vázano na každou postavu zvlášť v lize.
Je postup dolem vázán na postavu, nebo je uložen na celém účtu?
Je uložen na každé postavě zvlášť, ale je zde jistý mechanismus pro postavy, se kterými během levelování nechcete jít do dolu. (zřejmě „catch-up“ mechanismus, o kterém jsme psali v minulé novince)
Budeme mít mapu dolu odlišnou od ostatních hráčů?
Ano, každý bude mít rozdílnou mapu dolu. Nicméně stejné typy věcí se spawnují ve stejných hloubkách se stejnou vzácností. Takže pokud nějaký kamarád najde něco vzácného, buďte na pozoru v okolí stejné hloubky!
Mohu se teleportovat na některé checkpointy v Azuritovém dole?
Ano, stejně jako přes waypointy.
Je důl nekonečný pouze směrem dolů?
Je nekonečný i do stran.
Je důl obtížnější než mapy?
Ano – a o hodně
Je důl jedna instance, nebo budou načítací obrazovky mezi checkpointy?
Vytvoří se velká oblast okolo startovního bodu, pokud budete cestovat příliš daleko, je možné, že hra načte další oblasti. Ale stává se to málokdy.
Jak funguje důl v partě?
Všichni v partě dostanou vlastní Sulphite, jakmile na něj někdo klikne. Jakmile vejdete do dolů, necháte za sebou pro kamarády portál, který mohou použít pro vstup. Postup dolem je ovšem vázán na vlastníka dolu. Pokud člověk, který instanci vytvořil, odejde – Crawler se zastaví a lidé z party nebudou moci pokračovat dál.
Dropují mapy v dole?
Nejsou v regulérních dropech, ale odměny v některých městech a bojích jsou speciálně mapy.
Najdeme v dolech Mastery ?
Ne.
Mohu běžet stejnou oblast v dole dvakrát?
Každá oblast může být zaběhnuta pouze jednou (protože jde o dost odměňující záležitost), ale můžete se vrátit zpět a prozkoumat temné uličky klidně až po dokončení Delvu. Cesta, kterou jste ušli od checkpointu k checkpointu je již osvětlená (Crawler pokládá na zem kabel se světlem).
Mohu cestovat s vozíkem zpět?
Můžete do jakéhokoliv Delvu, který máte propojený s oblastí, co je již dokončená.
Co se stane, pokud zemřu v dole?
Pokud v dole zemřete, budete muset Delve opakovat, taktéž nedostanete žádné itemy, které Crawler sebral.
Je žebříček hodnocení pro obojí (sólo a skupinové hraní) ?
*Původní odpověď zněla ve zkratce NE – po masivní zpětné vazbě od hráčů se GGG rozhodlo změnit stanovisko a vymysleli možnost oddělení:
Pokud na trade lize s vámi někdo z party půjde Delve, žebříček se stopne a váš postup nebude zaznamenán.
Pokud budete chtít pokračovat v postupu žebříčkem dál, musíte se poté dostat přibližně 10 úrovní v hloubce dál sami bez pomoci lidí v partě.
Bude zde nějaké globální oznámení pokud hráči dosáhnou nové hloubky v dole?
Pravděpodobně ano.
Jaký typ poškození uděluje temnota? Jak se stackuje?
Má vlastní typ poškození. Pouze obrana která redukuje VŠECHNO poškození (pozn. redakce: jako má například na sobě zbroj Kintsugi), omezí poškození od temnoty. Stackuje se dvakrát za sekundu a může být tudíž velice rychle smrtelná.
Ovlivňuje světelný rádius na věcech nějak světlo v dolech?
Ne. Temnota v dolech potlačuje veškeré regulérní světlo. Klasický „Light radius“ hráčů tedy bude vždy nulový a nebude mít naprosto žádný vliv.
Je odolnost proti temnotě získatelná jen skrze vylepšovací panel, nebo i přes módy na předmětech?
Pouze skrze vylepšovací panel.
Budu moci používat skill Flicker strike?
Určitě ANO. Ale mějte na paměti : Temnota Vás zabije.
Jak ovlivňuje temnota miniony a totemy?
Nijak.
Jaký má vliv nižší hloubk dolu na spektry? Můžeme vyvolat spektry vysokého levelu, jak se dostáváme níže v dole?
Spektry budou mít level korespondující s levlem hloubky dolu, kde jste. Takže ano, v Dolech můžete vyvolat Spektry s velice vysokým levlem.
Řekněte mi něco více o drakovi!
Delve má dost nových zajímavých bosů a bojů. 🙂
Půjde dát do Resonátorů více než jedna Fosílie stejného typu?
Ne.
Jaké jsou zde typy Resonátorů a jak fungují?
Jsou zde dva typy Resonátorů – Chaotic a Alchemical. Mají funkce, jak název napovídá, Chaos Orbu a Orb of Alchemy. Každý z nich může mít různý počket socketů. Ty, které jich mají více, bude daleko těžší získat.
Jak vzácné budou fosílie? Mají rovnaké drop šance?
Většina Fosílií bude mít velkou šanci na drop. Takže budete mít spoustu možností craftit věci. Některé velice silné Fosílie ovšem budou celkem raritní.
Jaký je rozdíl mezi reliquary klíčem v Delve a klíčem z Legacy?
Timeworn Reliquary Key (Ten v Delve) bude padat méně než klíč, který padal v Legacy. V Timeworm Reliquary budete taktéž moci najít jen věci z předchozích lig, kterých bude 151 a všechny budou mít totožnou šanci na drop. V Legacy bylo možné dropnout tzv. „Legacy itemy“ – tedy třeba Kaom’s Heart s +1000 HP – to v Delve již neplatí.
Budou zde nějaké změny pro hideouty?
ANO, ale NE v patchi 3.4.0. Hlavní změny budou až v následujícím patchi 3.5.0.
Bude soundtrack přidaný do supporter balíčku?
Ano, ale nemáme přesný časový plán kdy to bude.
Které předměty bude vozík (crawler) sbírat?
Jakékoliv ve světelném okruhu vozíku.
Jaká je maximální rychlost vozíku?
Rychlost Crawleru je proporcionální s rychlostí běhu vaší postavy. Například: pokud použijete Quicksilver flašku, rychlost vozíku se zvýší. Crawler se taktéž může pohybovat rychleji, než je vaše rychlost běhu – a to v případě, když se dostanete před něj (třeba pomocí movement skillu), v tu chvíli se zrychlí, aby vás dohnal.
Ale věřte, že tohle všechno nebude hrát vůbec roli. Bude to tak těžké, že budete rádi, abyste nebyli oproti vozíku pozadu vy.
Mějte na paměti, že vy neděláte eskort Crawleru, ale Crawler dělá eskort vám…
Pokud jste náhodou ještě nečetli detailní informace o novém rozšíření Delve, mrkněte taky na 1. várku informací a náš detailní rozbor toho, co můžete v Delve čekat.
„Budou zde nějaké změny pro hideouty?“ „ANO, ale NE v patchi 3.4.0. Hlavní změny budou až v následujícím patchi 3.5.0.“ haha ja to říkal 😀 konečně 😀