Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Všichni víme jak moc nová Delve liga potřebuje opravy a vylepšení. Vývojáři nezaháleli a již tu máme patch notes 3.4.1. Patch je od brzkého rána live na serverech.
Hlavní opravy a vylepšení
- Azurit a vylepšení jsou nyní sdílené mezi postavami v lize. Když se přihlásíte s postavou po updatu poprvé, sloučí se množství Azuritu a vylepšení dohromady na účtu v lize.
- Základní rádius světlic zvětšen.
- Světlice se nyní rozsvítí okamžitě, okamžitě Vás chrání před temnotou a doletí na lokaci kam kliknete. Nadále fungují instantně (můžete je použít za pohybu).
- Dynamit nyní zničí zeď na jedno použití (není potřeba více dynamitů na jednu zeď).
- Monstra, která používají EMP (zhasnou na chvíli úplně světlo od vozíku), získala nové animace a efekty tak abyste nyní snáze poznali tento útok.
- Monstra s aurou „Allies Cannot Die“ nemohou být sama ovlivněna aurou „Allies Cannot Die“.
- Opravena chyba kdy se Azurit zasekával ve zdích.
- Opravena chyba kdy se truhla mohla spawnout ve zdi.
- Opravena chyba když se nezapočítával challenge „Defeat following Monsters I“ konkrétně na zabití Gorgol monster.
- Opravena chyba, při které v partě nebyly správně přidělovány fosílie.
- Opravena chyba světelný rádius z vozíku a světlic vypadal větší, než ve skutečnosti je.
- Opravena chyba při které vozík občas při vybrání nové lokace v dole, zmizel a nechránil tak hráče před temnotou.
- Opravena chyba kdy Devouring Totem nefungoval správně v dole.
- Opravena chyba kdy při smrti postavy v Hardcore lize byla postava odebrána ze žebříčku Delve ligy.
- Opraveno několik chyb se zobrazováním úkolů pro Nika.
Ostatní vylepšení
- Orb of Storm může být opět podpořen pastmi, totemy a minami.
- Změněny statistiky pro kvalitu gemu Convocation. Nyní za %kvality získává gem zvýšenou rychlost obnovy spellu místo rychlosti kouzlení.
- Opravení chyby kdy se nesplnil část challenge „Slay the Corrupted Bosses“ pokud jste šli misi od Zany a bylo zde několik bossů.
- Opravena chyba kdy objevené Tempest efekty z proroctví nebyli správně vidět.
- Opravení chyby kde se efekty z Heraldů Blood Guard a Faith Guard obrátili při použití Herald of Agony.
- Opravena chyba kdy u jewelu Lioneye’s Fall nebyl správně převeden Staff Spell Block na Bow Spell Block správně.
- Opravení chyby, při které unikátní meč Ichimonji zabránil vozíku chránit Vaší postavu před temnotou.
- Opravena chyba kdy skill bod Battle Cry způsoboval dvojí konzumaci many při používání Warcry skillů.
- Opravení chyby kdy nebylo vidět na předmětu popis statistik pro Holy Relic.
- Opravena chyba, při které se stále odkazovali některé módy předmětů na „Physical Projectile Attack Damage“ namísto na „Vicious Projectiles“.
- Opravení chyby kdy sklil Scourge arrow nezískával žádné bonusy za kvalitu gemu. Nyní má za každé % kvality zvýšenou rychlost projektilu.
- Opravení chyby kdy mohli být Cremation a Volatile Dead vykouzleny i bez mrtvol, což vedlo ke spotřebě many a žádnému kouzlu.
- Opravena chyba kdy nefungoval Vaal Ancestral Warchief pokud jste měli na sobě dvojici drápů (claws).
- Opravení chyby kdy předmět Gruthkul’s Pelt bránil v použití světlic a dynamitu.
- Oprava chyby kde při používání item filtru nemuseli být zobrazovány na minimapě úkolové předměty.
- Opraveny pády hry v instancích.
Odkaz na originální článek zde: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2209517
A pokud by Vás čistě náhodou zajímala práce pro GGG jako programátor (právě hledají další lidi do týmu) můžete si přečíst více informací zde: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2209758