Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Zaběhnout pár časově omezených malých lokací proto, abyste si na konci zašli vámi postavený Dungeon – tak i takto by se dala popsat nová liga Synthesis… Ale počkat – nesedí tenhle popis úplně přesně i na Incursion?
Synthesis aneb Incursion 2.0
Ano, máte pravdu – sedí! Myslím, že je hned na první pohled jasné, že se nám GGG snaží naservírovat to, co chtěli už s vydáním Incursionu, ale tenkrát se jim to moc nepovedlo.
Z prvního traileru oznamujícího update 3.6.0 to ale vypadá, že Incursion 2.0, pardon… Synthesis, bude konečně povedeným konceptem stylu „postav si vlastní dungeon“ – jen doufejme, že bude pořádně dostupný a užijeme si konečně nějaký endgame mimo mapy.
Co tedy budeme většinu ligy dělat?
V Synthesis budeme především v časovém presu bezhlavě mlátit spousty mobů – a to bez starosti o loot, který bude padat až po dokončení vřavy. Prostě přesně to, co poslední dobou tak milujeme a to jediné, co se tenkrát Incursionu opravdu, ale opravdu povedlo.
Tentokrát ale nebudeme cestovat do minulosti a zabíjet architekty. Nyní budeme pomáhat Cavasovi… o kterém toho vlastně moc nevíme – ale to nevadí, tuším, že on sám toho o sobě také moc neví.
Během toulání Wraeclastem budeme totiž procházet jeho pamětí a náš hlavní úkol (vedle řezání spousty mobů) bude získávat tzv. Memory Fragmenty. Tyhle fragmenty si můžete představit tak trochu jako lego, nebo jednotlivé dílky mapy nějaké deskové hry.
Skládáme si vlastní dungeon!
Každý Memory Fragment, který se nám dostane do rukou, bude sloužit podobně jako klasické mapy. Jen budou zřejmě trochu menší rozlohou. Hlavní rozdíl bude ovšem v tom, že si budete moci poskládat cestu z několika fragmentů a vytvořit si tak pekelně těžkou instanci, která vás ale náležitě odmění – a prý se dočkáme i různých silných bossů! Juhů!
Stejně jako klasické mapy, každý Memory Fragment bude mít vlastní set módů, podobných právě mapám. Je zde ale menší „bonus“ v podobě Globálních módů – každý Memory Fragment vám jeden nebo více přidají.
Jednoduše řečeno, jak budete stavět tyhle základní pilíře Memory Fragmentů a dělat si cestičky, tím více budete mít globálních módů. No a tyto globální módy budou ovlivňovat všechny Memory Fragmenty – viz. obrázek nahoře.
Zní to skvěle, tak co se může pokazit?
I když to zatím zní opravdu skvěle, snad dokonce lépe než zněl při oznámení Delve, samozřejmě se může něco pokazit a hraní nám znepříjemnit.
1) Bugy
Tím nejvíc nepříjemným hned ze startu bývají bugy – ale řekněme si to upřímně, s těmi prostě už tak nějak na startech nové ligy všichni počítají, takže nezbývá než se obrnit a překousnout to.
2) Balance
Problém nových lig ovšem bývá daleko více na straně balanční, než na straně bugů.
Může se stát, že nově přidaná monstra nás budou one-shotovat – což se stává skoro každou ligu a narozdíl od bugu se GGG ne a ne poučit.
Stát se ale může i naprostý opak a do hry možná příjde něco naprosto OP a bude se zase hrát jeden nebo dva meta-skilly.
3) Malá dostupnost Memory Fragmentů
To je často největší problém nových lig – do hry se přidá něco, co si člověk opravdu užívá… ale je toho prostě málo. Krásný příklad byl – a stále je – Delve.
Nezbývá snad než jen pevně doufat, že se GGG konečně odprostí od toho, že vše bude zablokované tím, že musíte odběhnout stovky map, abyste si alespoň trochu užili něčeho nového.
Osobně věřím, že Synthesis by hratelností a svou strukturou mohlo být na stejné úrovni jako endgame mapy, a tak pevně doufám, že si ho budeme moci užít dostatek!
4) Repetitivnost
Poslední obavou je, že nový content bude po pár hodinách prostě nudný – stejně jako se to stalo již Xkrát na minulých ligách. Všechno během chvíle proběhnete a pak…pak už vás nečeká nic nového, nemáte žádný další cíl a prakticky se vrátíte ke standardnímu PoE.
Řešením by mohly být právě boss fighty – no necháme se překvapit!
Z čeho máte obavy vy a na co se naopak v Synthesis těšíte nejvíc? Dejte nám o tom vědět!
Překlad dobrý, info je na místě, ale to “ Zní to skvěle, tak co se může pokazit? “ Bych kompletně smazal, není to žádná informace, jsou to jen BabyRage výkřiky mezi čtenáře co se autora článku vlastně trápí, a od toho jsou, myslím, blogy 🙂
Já osobně, když už píšu (sem), mám raději nějaký „volnější“ styl psaní, ne jen překlad, jak píšeš ty. Proto tam i ta sekce je. No dalším podstatnějším důvodem je, že přichází každou ligu i spousta nových hráčů – pro které to může být liga úplně první.
Tito hráči si velice často naprosto neuvědomují, že hráči jsou v PoE, co se týče nových lig, testovací králíci (samozřejmě stálým hráčům to ani trochu nevadí, ba naopak) – ale nový hráč může být dost zaražen, že se vydává nevyladěný obsah – takže než nějaké šílené výkřiky, je to spíš upozornění na to, že to tak prostě může být – protože to tak prostě je většinu lig.