Novinkové okénko: Patch 3.10.1D

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

V dnešním novinkovém článku se podíváme na to, co nám přinesl nový patch 3.10.1D.

Úpravy Delirium ligy

  • Opravena možnost narolovat Pure Guile a Pure Aptitude na Aura Cluster Jewel
  • Opraven problém s Omniphobií, která se zasekávala, když skočila pomocí Leap Slam do špatného terénu
  • Opraveno spoustu instancí, kdy nešlo různé moby zabít nebo zacílit kvůli tomu, že byli v Deliriu
  • Opravena chyba, kdy se různá Delirium monstra nedespawnovala
Cluster Jewel

Úpravy výkonu hry

  • Přidáno další předběžné načítání pro různě se vyskytující se efekty
  • Vylepšený výkon několika pozemních efektů
  • Vylepšený výkon díky odstranění výpočtů reflektovaného poškození z příšer, které reflekt nemají 

Úpravy skillů

  • Opravena chyba, kdy Mirage Archer mohl vizuálně zůstávat i po uplynutí doby jeho trvání
  • Opravena chyba, kdy vizuální efekty Withering Step mohly přetrvávat i poté, co schopnost skončila

Vylepšení Siruse  

  • Sirus bude nyní lépe sledovat dění s Deatomization Storms a již nebude sesílat Meteor nebo Corridor poblíž nich
  • Sirus bude teleportovat hráče do labyrintu jen v případě, že je nějaký hráč poblíž

Vylepšení pro Metamorph

  • Snížení poškození skillů Bolt, Monkey Toss, Rock Toss, Ghostly Barrage, Leaper Barrage, Maw Barrage, Necrotic Barrage, Spider Barrage, Snake Spikes, Squid Ink a Primal Throw, které používali Metamorphové
  • Bolt Metamorph skill nyní správně uděluje attack damage místo spell damage a už by se nemělo stávat, že bude seslán více než jednou
Metamorph

Ostatní úpravy

  • Použitím Orb of Horizon na Shaper Guardian mapu vždy dostaneme jinou Shaper Guardian mapu
  • Opravena chyba, kdy nešly některé itemy sebrat, protože spadly na nedosažitelná místa
  • Opraven bug, kdy efekt ze štítu Matua Tupuna „10% increased Effect of Auras on your Minions“ zůstával i po odebrání štítu

Opravy pádů hry

  • Opravena chyba, kdy se stávalo, že padla hra, pokud hráč vstoupil do oblasti s Animated Guardian
  • Opravena chyba, kdy se stávalo, že padla hra, když monstra použili schopnost Expanding Nova a Delirium Icicle Wrath
  • Opravena chyba pádu instance, která byla způsobována použitím Blade Vortexu

To je vše k novému patchi. Veškeré podrobnější informace o něm najdete také na oficiálních stránkách.

Jak se Vám líbila dnešní rychlonovinka o patchi? Chtěli byste víc takových článků? Dejte nám vědět do komentářů.

 

 

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
4 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kmínek
Kmínek
16. 4. 2020 14:24

Vítám úpravu optimalizace a výkonu hry, zase to laguje o fous míň. Ale kolik sakra za chvíli bude třeba RAM a jak rychlý, aby se přednačetlo vše potřebný pro běh instance?? Úpravy u Siruse jsou taky fajn, i když po něm cíleně nejdu, i když jsou tam pořád věci, co by chtěly doladit.

Paklíč
Paklíč
18. 4. 2020 23:15

Líbí se mi souhrn rychlonovinky z patche,nějaké věci si přeložit dokážu ale jako začátečník některým zase úplně nerozumím,ten český výtah/souhrn je super.

Alexander Pál
Alexander Pál
19. 4. 2020 16:32

Môžem potvrdiť za dnešok,nedalo sa vôbec hrať,neustále vypadávanie do základného menu,napr.pri prechode do syndicate hideoutu ma hodilo do základného menu a po znovu načítaní hry zmizli všetky wayouty z uvedeného syndikátu.Len počas doobedia výpadky z rôznych lokácií napr. v mape pri úlohe pre Zanu,prihlásenie do hry na 6-ty krát a podobné radosti.Dobre to ide tak od 4-tej ráno do asi 6-tej.Pritom internet 600 Mbit/s nepomáha,lebo všetci sú na kompe sedia doma a hrajú a servre nestíhajú.

Kubička
Kubička
23. 4. 2020 15:45

Jsem rád, že se Vám tyto rychlonovinky líbí a budeme je tedy vydávat i nadále 😉