Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
V Path of Exile: Ultimatum se nám dostává reworků spousty (vlastně skoro všech) starých ligovách mechanik. Jak obstojí Perandus, Abyss a Essence? To si povíme v dnešním článku.
Perandus
Pojítkem všech reworků je, že odměny z dané ligové mechaniky by měly být primárně získatelné právě z té dané mechaniky. Výjimkou není ani Perandus, kde máme slíbeno, že z Perandus truhel bude padat největší množství coinů. Tak snad nebudou padat po jedné (RIP zápěstí).
To také znamená, že dochází k nerfu všech alternativních způsobů získávání coinů.
Cadiro Perandus také dostává mnohem větší pool odměn. To, zdali se jedná o buff, či vlastně nerf, se dozvíme až v průběhu ligy. Co tomu však hraje do karet, je atlas pasivní bod, který když nedostane rework, by z Peranda mohla udělat příjemnou ligovou mechaniku.
Abyss
Jestli se Vám doteď nezdálo, že jste byli forcování do používání Stygian Vise, tak teď už tomu tak bude. Abyss jewely dostávají slušný buff a jejich implementace do buildu bude tak mnohem větším přínosem než využití jakéhokoliv jiného opasku (mimo HH).
Mimo jiné dostáváme 4 nové Abyss unikátky, které budou padat pouze z ligové mechaniky (Abyss Depth). Budou však natolik dobré, že ospravedlní běhání Abyssu?
Co je však opravdu dobré, je přidání Abyss scarabů. Nejenom, že na SSF to přidá poměrně slušný způsob, jak získat stygian, ale je to i velký buff pro Delirium farmery, protože budou přidávat velkou porci monster.
Essence
Essence dostaly číselný buff. Jsou tak mnohem silnější, než kdy předtím. Screaming essence budou navíc fungovat jako chaosy, což je skvělá věc.
Corruptlé essence pak dostávají větší rework, kdy méně použitelné výstupy jsou vylepšeny, nebo kompletně předělány. Máme se tedy na co těšit.
Nejvyšší možný tier essencí je pak možno získat pouze corruptem monstra pomocí Remnant of Corruption.
Co říkáte na změny těchto mechanik? Jedná se spíš o nerfy nebo buffy? A budete některé z těchto farmit?