Po 8 letech dostávají Guildy první update!

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

GGG představilo guildy s vydáním Path of Exile v roce 2013. Od té doby, tedy po 8 letech, se konečně dočkáváme hromady změn.

QoL Guild Stash Tab

  • Ctrl+click a shift+click bude fungovat i na Guild Stash.
  • Guild Stash dostává speciální taby a stejně tak možnost vytvářet Stash Tab Foldery a Affinity.
  • Historie Guild Stash na webu zobrazuje podrobnější informace o tom, co kam bylo vloženo, a dokonce dostáváme možnost exportu do .csv.

Guild Hideout

Ano, je to tak! Od 3.16 budeme moci pobíhat se svými spoluhráči z guildy po jednom hideoutu a sdílet spolu svoje zážitky či pořádat tajné guild meetingy. Guild Hideouty budou mít vlastní Map Device (bude sloužit jako váš vlastní, nikdo jiný nebude moci k vám do mapy, pokud nebude v partě) a Crafting Bench, který budou moci využívat všichni hráči z guildy.

Vedení guildy pak může vybrat jaký Hideout (ze všech dostupných) bude působit jako jejich útočiště, které pak může doplnit i mikrotransakcemi zakoupenými za Guild Pointy.

Nesmíme ani zapomenout na to, že bude kompletně odstraněn Favour systém a budeme tak moci kupovat veškeré dekorace zadarmo.

Úpravy Hideoutů

Mimo úpravy Guild a jejich hideoutů dostáváme i úpravy pro naše vlastní hideouty. Některé z nich jsou opravdu velké a mnoho lidí si jich ani nevšimlo.

  • V případě, že se zavře Hideout, kde jsou otevřené mapy do aktivní instance, po znovuotevření daného Hideoutu se otevřou i mapy. To znamená, že už nebudeme ztrácet mapy kvůli crashům hry.
  • Dekorace můžeme nově vyhledávat pomocí tagů.
  • Kvůli změnám ve Favoru došlo i ke změně podmínek pro získání achievmentu Forsaken Masters. Nyní je potřeba porazit specifické bosse pro každého mastera.

Jak se těšíte na nové úpravy spojené s guildami a hideouty? My v redakci dost a v případě, že nemáte žádnou guildu, můžeme teď rozhodně doporučit nějakou najít.

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments