Patch notes jsou vždyc strašně obsáhlé a je velmi těžké z nich vybrat to, co je nejdůležitější. Navíc je to vždy subjektivní práce, protože každý hledá něco jiného. Pokusili jsme se však vyzobat nejdůležitější buffy a nerfy, které si myslíme, že jsou obecně důležité pro všechny hráče. Tak pojďme na to!
Buffy:
- Tabula, Skin of the Lords a jiné unikátní body armoury dostávají buff v podobě 15% increased maximum life pokud na body armour není jiný life modifier. Stačí si vzít novou Life Mastery.
- Buildy na levé straně stromu, které se budou specializovat na armour mají možnost získat až +2 max elemental resistances z armour a reservation mastery. To znamená, že se Soul of Steel a Prismatic Skin se můžeme dostat až na +5% maximum elemental resitances.
- Spousta dalších nových a velmi zajímavých masteries!
- Extra projektily u Rangera! Tato změna umožňuje spoustě bow buildům být hráno jako league starter a otevírá dveře novým a zajímavým buildům. Chtěli jste zkusit Tornado Shot jako league starter? Teď můžete!
- Ranger a Templář mají nově přístup ke Strike mastery, což zase otevírá dveře novým buildům.
- Power Charges dostávají malý buff ve formě 10% increased crit chance za power charge.
- Mark budou dostupné od nižších úrovní, například takový Sniper’s Mark bude opravdová lahůdka pro již tak buffnuté bow buildy. Je toto vážně bow build league?
- Snipe dostává svůj vlastní gem, což znamená, že můžeme začít ligu s bleed bow buildem, yay!
- Nový Sabotér i Pathfinder vypadá opravdu dobře. Ano, Sabotér pár nerfů dostal, ale i tak věříme tomu, že díky této změně vznikne spoustu nových a zajímavých buildů.
- Kiracovo módy ve 3.21 jsou fakt dobré! Sláva essencím a expedicím!
- Stack size pro Orb of Alchemy, Vaal Orb, Chaos Orb, Tainted Chaos Orb, Eldritch Chaos Orb, a Veiled Chaos Orby byl zvýšen na 20. Well… aspoň něco. V jednom sloupečku tak budeme mít vždy 100 Chaosů, to je docela fajn.
Nerfy:
- Obecně složitější levelování. Melee, kteří levelovali zpravidla se steel skilly, budou díky nerfům steel skillů hledat alternativy. No a csteři, kteří spoléhali na to, že si vyrobí wandku, která jim vydrží až do map, také zabrečí, protože tento recept byl ze hry odstraněn.
- Molten shell dostává slušný nerf. Nově je tak srovnatelný s ostatními guard skilly. V některých případech možná i horší. Nerf dostala i Vaal verze.
- Reservation masteries jsou pryč a to je opravdu silný nerf pro většinu buildů. Jasné, dostáváme náhradu ve formě 12% reservation z mana mastery, ale to veškeré škody nenahradí. Tyto změny se tak dotkly spousty league starter buildů, což pochopitelně dost rozhořčilo komunitu.
- Infinite Heist a Infinite Sextants strategie jsou pryč. Recept na Book of byl odstraněn ze hry. Harvest craft byl změněn na 50% chance to not consume sextants, což efektivně likviduje tuto strategii, která do ekonomiky přinášela spoustu itemů.
- Dropy pro Catarinu, bosse ze Syndicate, byly upraveny. Očekáváme tedy, že třeba Devouring Diadem bude dropovat méně a budetak vzácnější. Za nás rozhodně dobrá změna, určitě lepší, než item nerfovat.
- Arcane Surge již nedává spell damage, ale cast speed (10-20%).
- Onslaught support gem byl odstraněn ze hry. Prý moc zrychloval levelování.