Dungeony, Renown, Gemy a mnoho dalších věcí, jejichž stav nyní hráčům vadí, se dočkají změn! Vývojáři v posledním Campfire Chat streamu probrali feedback od hráčů a naslibovali změny. Co vše jsme se v něm mohli dozvědět?
Nebaví tě číst?
Chápeme, ne každý má čas číst článek – naštěstí jsou na naší scéně šikovní tvůrci videí, kteří tě v tomhle zachrání. Pokud nemáš čas a chuť procházet změny sám, mrkni na video od tvůrce ArcadeBulls, který to parádně shrnul:
Campfire chat s vývojáři
Sposutě lidí nebylo úplně jasné, co od tohoto „táboráku“ s vývojáři čekat. Je zapotřebí zmínit, že jde spíše o volnou diskuzi, než nějaký devblog, ale i tak nás vcelku překvapilo, kolik důležitých informací (a slibů) v tomhle livestreamu zaznělo. Pojďme si shrnout ty nejdůležitější body, které zazněly.
Bugy a problémy
Během livestreamu se hodně mluvilo o různých nepříjemných situacích ve hře, chybách a bugách. Ještě před první sezónou nás bude čekat i velký update s patch notes o 13 stránkách, takže se můžeme těšit na spoustu oprav. To nejdůležitější:
- Druidům bude ještě před S1 opraven loot table – teď jim prakticky nepadají unikátky pro jejich classu.
- V příštím updatu se upraví možnost otevřít cache z World Bossů. Budeme je moci otevřít i na nižším levelu než 80.
- Vývojáři se zabývají různými bugy spojenými s umrtím hráčovy postavy. To pálí hlavně hráče na HC. Většinu těchto potíží se pokusí vyřešit co nejdříve.
- V S2 nás bude čekat i automatické použití Scroll of Escape při odpojení z herního serveru.
Renown
Renown je v posledních dnech velké téma. Hráčům se zkrátka nelíbí, že by vše měli objevovat v každé sezóně znovu a znovu. Protože ten proces je pekelně zdlouhavý a podruhé již pekelně nudný. Vývojáři si tuhle zpětnou vazbu berou k srdci a slibují:
- Objevení mapy se bude přenášet skrze sezóny (a dostaneme za to i korespondující renown)
- Objevení Altars of Lilith se bude přenášet skrze sezóny včetně renown (původní plán byl pouze přenos bonus statů)
- Toto prakticky platí nejen pro přenos ze sezóny do sezóny ale samozřejmě i mezi vašimi charaktery. Stále však zůstává rozdělení pro SC a HC realmy.
- Vývojáři se budou nadále zabývat tím, co by bylo vhodné přenášet a co ne.
Dungeony a Nightmare Dungeony
Další obrovské téma Diablo 4 komunity jsou Dungeony a jejich endgamové Nightmare verze. Současný stav totiž rozhodně není ideální a Nightmare Dungeony se hráčům „nevyplatí“ běhat. To si vývojáři uvědomují a pracují na změnách:
- Nightmare Dungeony budou poskytovat více expů
- Sigily nás při použití přenesou k danému dungeonu
- Nebudeme tedy muset cestovat skrze celou mapu tam a zpět. Hurá!
- Cíl je takový, aby hráči mohli hrát jeden Nightmare Dungeon za druhým bez nějakých prodlev.
- Důvod nerfů klasických dungeonů je dostat hráče ke hraní právě jejich Nightmare verzí.
- Tyto změny by měly nastat ještě před první sezónou.
Další změny a informace
Vývojáři se také probrali spoustu dalších věcí včetně často zmiňovaného „problému“ s Gemy. Tedy toho, že vám prostě zabírají místo v inventáři, ve stashce a je to fakt otravné. To se změní s příchodem druhé sezóny. Gemy totiž budou sbírány jako materiál do „Materials“ záložky a z nich budeme následně Gemy vytvářet.
Když už jsme u materiálů, brzy (ještě před S1) bychom se měli také dočkat zvýšení maximálního počtu materiálů. Ty jsou teď možná zbytečně moc omezené.
Jak již bylo zmíněno, ještě před startem první sezóny nás čeká celkem obří update, takže můžeme čekat spoustu drobných změn, buffy, nerfy a vše co k pořádnému updatu patří.