Při vydání Last Epochu do verze 1.0 se můžeme těšit na spoustu novinek včetně dvou nových Mastery pro dvě oblíbené classy. V tomto článku se na druhou z nich – na Falconera. Pojďme podívat, co od této specializace můžeme očekávat.
Falconer (Rogue)
Falconer je Masterkou classy Rogue, která se zaměřuje primárně na boj s opeřeným summonem – sokolem. Sokol může být naším hlavním zdrojem damage nebo může být jen podpůrným skillem. Pro hráče, kteří sokolům či minionům úplně neholdují má však Falconer také co nabídnout. Pasti a sítě se dají hrát různými způsoby a přináší svěží gameplay pro všechny Rogue hráče.
Falconry
Skill Falconry umožňuje vyvolat sokola, který automaticky útočí na nepřátele, když kolem nich procházíte. Tento sokol je nezranitelný a disponuje také aktivní dovedností – jakmile ji aktivujete, pustí se do nepřátel s „trochu“ větší vervou. Nevýhoda je, že schopnost má cooldown, ale existují způsoby, jak jej snížit a umožnit častější použití.
Jednou z zajímavých interakcí je možnost, aby sokol používal Acid Flasks – stačí si na toto vzít bod ve Falconry skill tree.
Aerial Assault
Aerial Assault je nová pohybová dovednost. Prakticky to není jen váš movement skill, ale vašeho sokola, který vás chytne a přenese o kus před sebe. Tato dovednost končí útokem peřím, který poškodí nepřátele. Existuje několik upgradů, které mění způsob, jakým tento skill funguje, včetně možnosti použít Shadow Daggers.
Dive Bomb
Dive Bomb je poslední dovedností, kterou získáte jako Falconer. Jedná se o silný AoE útok, který umožňuje efektivní likvidaci velkých skupin nepřátel. Tato dovednost má vysokou účinnost poškození a její účinek může být dále zvýšen.
Skill můžeme také upravit pro synergii s jinými skilly jako třeba Decoy, Smoke Bomb či Explosive Trap. Při používání throwing attacků či střílení z luku můžeme také redukovat cooldown tohoto skillu, což umožňuje rychlejší opětovné použití.
Explosive Trap
Explosive Trap je dovednost, která nezávisí na sokolovi a je dostupná po získání pěti bodů ve stromu Falconer. Jde o klasický traper styl hry, kde můžete používat pasti pro různé typy elementálního poškození. Tato dovednost umožňuje velkou variabilitu, existují upgrady, které mohou změnit chování této dovednosti a přizpůsobit ji vašemu stylu hry.
No a pokud nejste přímo fanoušci pastí – můžete z Explosive Trap udělat prakticky Bow build pomocí pasivky Blast Rain a Arrow Traps.
Net
Net je podpůrná dovednost, která slouží k omezení pohybu nepřátel tím, že je imobilizuje, nebo snižuje jejich rychlost pohybu pokud jde o bosse a rare moby. Když použijete tuto dovednost, vaše postava udělá backflip – to je upřímně dost nechtěné a naštěstí nás od toho může zachránit pasivka Bold Throw.
Skill tree dále nabízí možnost přeměnit síť na past, která používá Puncture, což umožňuje rozšíření na hru s lukem a šípy či kopím. Síť můžeme také předělat na DoT skill (bleed) a případně ji i zkonvertovat na Poison.
Falconer překvapivě nabízí dost široké spektrum herních stylů, od těch, které se zaměřují přímo na Sokola a hraje se jako summoner, až po ty, které využívají unikátní kombinace dovedností Falconera pro vcelku inovativní playstyle Rogue classy.