Třetí sezóna začíná už příští týden.
Dostaneme pomocníka s novými abilitami, vydáme se do podzemí Kehjistanu, nový typ dungeonů – Vaulty, nová aktivita na povrchu – Arcane Tremors, nový endgame Boss. Několik nových unique itemů (alespoň 1 pro každou class), zřejmě nová meta (nerf pro Ball Lightning Sorceress, HotA Barbara a Rogue s příliš mnoho combo pointy) a v polovině sezóny ještě druhá várka, do hry pak přijdou navíc Gauntlet a Leaderboards, ve kterých budou hráči soupeřit o nejlepší skóre.
Seneschal Companion – náš nový follower
Démon Malphas v podzemí Kehjistanu vytváří constructy, kterým se budeme muset postavit. Jednoho z nich však hned na začátku příběhu získáme pro sebe a bude nás provázet sezónou. Bude moct mít v jednu chvíli dvě aktivní ability a každá z nich půjde posílit až třemi podpůrnými kameny, které budou dál měnit její chování (podobně jako známe Support Gemy z Path of Exile). Seneschal bude kopírovat staty našeho charakteru, takže jeho síla poroste společně s naší postavou. Kameny s abilitami budou dropovat ze sezónních monster a půjdou také craftit.
Nové dungeony – Vaulty
Tam bude řada nástrah a pastí, ale také bonusové odměny. K dispozici nám bude buff Zoltun’s Warding, který nám dá přístup k těmto odměnám. Každý zásah pastí nám však jeden tento buff odebere. Kdo bude hrát lépe, odnese si více.
Na povrchu – Arcane Tremors a Helltide
O Arcane Tremors toho zatím moc nevíme, jen že půjde o oblasti, kde se constructi dostávají z podzemí na povrch. Zajímavá a pochvalovaná změna ovšem určitě je, že Helltide bude od sezóny 3 permanentní, vypne se vždy jen na 5 minut, už ne na hodinu, pak můžeme hned pokračovat v další zóně.
Nový Endgame Boss
Malphas, bude existovat i v uber verzi. Půjde o prvního statického bosse Diabla 4. Tvůrci zmínili, že jim to umožnilo využití nových pastí a dalších mechanik při designování tohoto souboje.
Úpravy skillů a itemů
U každé z class dojde k posílení některých schopností, které měly nedostatky. Jen několik příkladů ze včerejšího streamu, kompletní seznam nalezmene v Patch Notes, vyjít by měly 19. ledna ve večerních hodinách našeho času.
- Charge u Barbara bude mít několikanásobně vyšší damage.
- Lightning Spear u Sorceress bude při kritickém zásahu dávat Vulnerable, posílení Meteoru a Conjuration skillů.
- U Rogue především posílení útoků na dálku.
- Posílení některých Spirit Boons a Rabies u Druida.
- U Nekromanta bude odteď základní útok všech golemů plošný, Bone Prison nebude blokovat pohyb přátel a minionů, a posílení ability Bone Spirit.
Gauntlet a Leaderboards
Zhruba v polovině sezóny bude přidán nový dungeon – The Gauntlet. Bude vždy stejný pro všechny hráče po dobu jednoho týdne, to aby to bylo fér, a bude možné v něm hrát o co nejvyšší skóre. V žebříčcích pak bude možné najít nejlepší hráče a vývojáři na streamu také potvrdili, že bude možné si touto cestou otevřít profil jejich postavy, prohlédnout si jejich výbavu a build.
Leaderboards budou samostatně pro jednotlivé classy a také zvlášť pro Hardcore hráče. Celý tento systém bude přístupný postavám od dosažení World Tier 4 a monstra v něm budou začínat levelem 100.
Quality-of-Life novinky
Dostaneme další Stash Tab.
Do hry bude zavedena možnost WASD pohybu.
Snadnější změny talentů.
Vylepšeno UI pro tradování.
Těšíme se na Vás, snad se v úterý večer uvidíme. Pokud byste hledali někoho do party, nebo potřebovali ještě poradit, neváhejte a zkuste navštívit náš discord.