Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Patch notes 3.4.3 – další úpravy, opravy a změny v Delve lize se na nás valí.
Vydání patche je plánováno na konec tohoto pracovního týdne.
Mějte prosím na paměti, že následující patch notes stále nejsou finální a stále mohou být do vydání updatu 3.4.3 upraveny.
Delve vylepšení
- Váš Azuritový důl je nyní sdílen pro všechny postavy v lize (ne pro každou postavu zvlášť jako dříve). Důl, ve kterém jste nejhlouběji, Vám zůstane.
- Přepracováno získávání množství síry v end-game. Nyní získáte více síry v těžších mapách (vyšších), ale cena za cestu v nižších hloubkách je zvýšena taktéž.
- Mód Kvantita na mapách nyní ovlivňuje množství síry získané v této mapě.
- Nejvyšší čtyři hodnoty vylepšení množství (kapacity) síry byly změněny (nejvíc je nyní 30 000 předtím 5000).
- Cena za cestu v dole byla nastavena na max 2000 síry (v hloubce 955).
- Snížen spawn rate síry v lokaci The Quarry.
- Snížen načítací čas při otevírání mapy dolu.
- Při vstupu do dolu z Vašeho hideoutu, se nyní vytvoří portál, odkud se může připojit za Vámi další člen party.
- Při vstupu do dolu z Mine Encampmentu, se nyní taktéž vytvoří portál, odkud se může připojit za Vámi další člen party.
- Nyní se můžete vrátit do dolu za členem party použitím mapy dolu.
- Můžete se vrátit do svého hideoutu při interakci s vozíkem v dole (poté co tam vstoupíte právě z hideoutu).
- Nyní se vytvoří portál, pokud vlastník odejde z dolu, nebo tam umře předtím, než dokončí cestu a encounter.
- Označení hráčů v partě jsou nyní viditelné v mapě dolu.
- Členové party nyní mohou ovládat voltanický generátor.
- Nyní můžete pomocí shift + klik rovnou koupit maximální množství dynamitu a světlic.
- Upravení výšky hodu světlic pro zlepšení viditelnosti.
- Truhly po souboji v dole v the Haunted Remains se nyní automaticky nebudou otevírat.
- Vylepšení souboje v the Slumbering Boulders.
- Naleziště síry se nyní spawnuje i v aktu 7 v Chamber of Sins.
- Přidán nový dialog Nika.
- Opravena chyba, která zamezovala občas vybrání další cesty (střetu) v dole po dokončení předchozí.
- Opravena chyba kdy občas nešlo posunovat mapu dolu při prohlížení.
- Opraven vzácný bug zamezující dokončení Niko´s Fuel úkolu.
- Opravení chyby kdy při zničení zdi v dolu, nebylo zničení správně vidět.
- Opravení chyby kde ,,surová hodnota čísla,, u odolnosti proti temnotě, rádiusu světla a rádiusu světlic byla nesprávná.
Ostatní vylepšení
- Shaperovi pevnosti se již nadále nebudou objevovat na mapách se Shaperovými strážci.
- Přidán nový zvuk pro Elemental Hit.
- Vylepšení výkonu u různých aktivit při souboji s Elderem.
- Opravení chyby v 3.4.0 kde Unstable Elder, Kitava, The Destroyer, The Destroyer´s Hearth a Uber Hillock měli méně života, než mají mít.
- Opravení chyby kdy při vytvoření mrtvol skillem, nebyli správně levelově změněny při level downscalu.
- Opravena chyba kdy The Hungry Loop mohl zkonzumovat the Withering Touch Support bez přidání módu.
- Opravení chyby, kdy některé monstra a bossové mohli být knocknuty za zdi nebo mimo arenu.
- Opravení chyby kdy mohl pouze ten charakter, který vytvořil mapu, vybrat typ mise u Zany.
- Opravení chyby kde Mao Kun nemusel spawnout ghost pirates pokud essence byla neotevřena a promluvili jste s Fairgravesem.
- Opravení chyby kde chyběli Proximity shield na plošinách v Pillars of Arun.
- Opravena chyba, kdy se hráči mohli dostat do zamčených místností v Trialu a pak nemohli z místnosti odejít.
- Opravení chyby kdy Ascendency pasivka the Unbreakable by mohla poskytnout negativní life regeneraci v PvP.
- Opravení chyby kdy ,,Socketed Spells,, měli procenta redukované ceny many zobrazena s dvojí zápornou hodnotou.
- Opravení chyby kdy při používání unikátky the Bloodseker byl nesprávně zobrazený sklil Spectral Throw.
- Opravena chyba, při které se Marauderovi zobrazil dvakrát Dominating Blow jako odměna za quest.
- Opravení vizuální chyby u Elderova Ice Spear skillu.
- Opravení chyby kdy Vall Ancestral Warchief gem neměl správně zobrazený popis informací.
- Opravení pádů klienta při soubojích s Kitavou.
Odkaz na originální článek z webu Path of Exile : https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2222134