Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Každý, kdo viděl trailer, byl unešen ze skillu Voidsphere a jeho schopnosti kontrolovat nebezpečné nepřátele. GGG se však rozhodlo, že Void Sphere to neskončí, a tak nám do Heistu přidalo hned několik dalších AoE control skillů.
Area-Control skilly, co to je?
Abychom si dokázali všichni představit, co jsou vlastně Area-Control skilly, tak si je ve zkratce popíšeme. Jedná o velmi silné a dlouhotrvající efekty, které nám hráčům umožní částečně kontrolovat to, co se okolo nás děje.
Protože jsou skilly dlouhotrvající, ale zároveň s dlouhým cooldownem, jsou skvělým doplňkem pro velké množství buildů. Převážně pak pro spellcastery, kteří potřebují stát na místě, aby mohli používat své damagovací ability.
Každý z těchto skillů pak velmi těží z využití supportu Second Wind, díky kterému získá charge navíc.
Void Sphere
Kdyby náhodou někdo neviděl trailer, popíšeme si i funkci již zmiňovaného Void Sphere.
Skill vytvoří pulsující objekt, který uděluje physical a choas damage a vtahuje nepřátele (normal, magic a rare) do svého centra. První pulsy jsou pak mnohem silnější, než ty následující. Nepřátelé v poli působnosti jsou pak zpomaleni tím víc, čím blíže jsou k středu sféry. Nepřátelé, kteří zemřou následkem Void Sphere, jsou pak vcucnuti dovnitř.
K čemu takový skill používat?
Dokážete si představit, jakou paseku uděláte, když zgrupujete několik skupin malých nepřátel a následně je roztrháte svým blade flurrym, cyclonem nebo lightning boltem?
Frost Shield
Frost Shield vytvoří nad uživatelem ledovou kopuli, která ho a jeho spoluhráče chrání před nepřátelskými útoky (více před těmi, které jsou mimo bariéru).
Cenou za tuto ochranu je energy shield, který je spotřebováván k tomu, aby byla bariéra udržena. Každou vteřinu si tak štít vysaje jistou část Energy Shieldu a tím se posílí (zvýší životy a sílu). Štít se pak rozpadne ve chvíli, kdy mu dojdou životy.
Nejenom tedy, že štít poskytuje ochranu proti nepřátelům, ale těm co jsou poblíž, způsobuje chill.
Pokud hráč stojí ve „svém domečku“, získává také bonusy do base critical strike chance! Čímž se z tohoto skillu stává skvělá defensivně/ofensivní abilita při boji s bossy.
Nezapomeňme na to, že můžeme manipulovat s tím, jak velký štít si vytvoříme a zajistit tak, aby jsme se do něj vešli například jen my, jako hráči.
Sigil of Power
Další boost pro lightning castery! Sigil of Power totiž vytváří jakýsi symbol pod nohama hráče a přidává jemu a spoluhráčům v okolí lightning damage a zároveň trochu zvyšuje cenu spellů.
Čím více many je spotřebováno, tím silnější je symbol a tím větší jsou bonusy. Ve finální fázi posílení pak symbol dokonce oslabuje nepřátele tím, že způsobují menší poškození.
Kombinace Sigil of Power a Frost Shieldu tak tvoří neuvěřitelné kombo pro lightning spellcastery (že by znovuzrození self-cast Arcu :O), kterým obrovsky naroste poškození a obrana.
Flame Wall
Ohnivou zeď jsme již v traileru také viděli, je to skill, který vytvoří oblast hořícího ohně. No a každý z nepřátel, kdo skrz ni projde, dostane burning damage. No neříkejte, že byste nechtěli vidět, jak k vám jdou tupí zombíci, kteří následně shoří v jejím efektu.
Navíc každý projektil, který proletí skrz zeď, se stane zapáleným a bude dávat navíc fire damage. Flame wall může být supportován dalšími skilly a může se z něj stát i slušný DoT applier.
Můžeme mít až 3 aktivní ohnivé zdi najednou, což už jen z principu vyzkoušíme právě na těch hloupých zombících!
Co říkáte na nové Area-Control spelly? Za nás můžeme říct, že se těšíme rozhodně na všechny, ale primárně na Sigil of Power, který bude rozhodně skvělým pomocníkem pro všechny self-castery.