Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Nové ligy jsou v Path of Exile výbornou příležitostí pro nový začátek v čerstvé ekonomice. Všechny vaše staré postavy a předměty z minulých lig jsou uchovány ve Standard nebo Standard Hardcore lize – nyní máte však opět možnost připojit se k lize nové, zdolávat nové výzvy a ukázat vaše schopnosti v Path of Exile.
Jaké budou v Delve změny se dozvíte níže – pokusili jsme se pro vás vytáhnout z Patch notes ty nejdůležitější věci a dát je do nějaké relativně čitelné podoby – pořád to jsou ale patch notes a víceméně jejich čistý překlad, takže nečekejte esej plnou nadupaných obratů hodných spisovatele a hloubkové rozbory.
Zároveň bychom vás chtěli upozornit, že některé věci z patch notes (např. bug fixy a změny v pasivním stromě) vynecháme, nebo výrazně zkrátíme a pokusíme se zde mít jen ty nejdůležitější body.
No nebudeme to zbytečně zdržovat touhle omáčkou a jdeme rovnou na to:
Patch Notes 3.4.0 česky – aneb výcuc toho nejdůležitějšího, ale stejně to má kilometr
Delve liga
Jak je již zvykem Delve liga na vás bude čekat ve variantách Standard, Hardcore, Solo Self-Found Standard a Solo Self-Found Hardcore. Všechny mají stejné mechanismy a předměty.
V lize Delve se ponoříte do nekonečných hlubin Azuritového dolu, kde budete moci získávat poklady a objevovat podzemní tajemství – tato tématická část ligy Delve je prvním nekonečným dungeonem v Path of Exile.
Vaším úkolem bude pomoci vynálezci jménem Niko the Mad (šílený) těžit sulfit k napájení světel. Ty budete v dolech potřebovat k samotnému přežití – vkročit do temnoty je totiž jistá smrt. Nikův mechanický průzkumník, the Crawler, vás povede do nejbohatších míst, ve tmě číhají smrtící příšery, ale také poklady.
S sebou bude vhodné si vzít světlice, abyste mohli prozkoumávat i mimo trasu, kterou vám The Crawler osvětlil. Taktéž se vám bude hodit dynamit k ničení nepřátel i křehkých stěn, čímž můžete odkrýt bohatství stará celá století.
Čím níže se do Azuritového dolu dostanete, tím nebezpečnější budou jak samotná temnota, tak i příšery, které ji obývají. Největší výzvou tedy bude – jak hluboko se dokážete dostat?
Pro sledování toho, jak daleko je hráč schopen dojít, budou spuštěny Laddery (žebříčky), a to jak pro sólovou hru, tak i pro hraní v partě. Prokažte, že máte opravdu ten nejlepší build!
Liga přináší set 40 nových výzev. Za splnění 12 obdržíte kanárka – tedy peta. Za 24 splněných obdržíte křídla z azuritu a za 36 efekt pro portál. Tyto mikrotransakce jsou získatelné pouze za splnění těchto výzev.
Od splnění 19. výzvy a poté každou třetí obdržíte část sloupu, který můžete jako totem vystavit ve svém hideoutu, aby už navždy ukazoval, kolik výzev jste zvládli v Delvu splnit.
Nový obsah – hlavní část
Pro detaily nových skillů doporučujeme mrknout na jejich 20/20 ukázky v tomto oficiálním článku
Přidán nový skill Smite:
Provedete útok na blízko, při kterém zasáhnete bleskem zacílenou lokaci nebo blízkého nepřítele a způsobíte zranění v jeho okolí. Nepřátelé nemohou být zasaženi oběma částmi útoku, pouze jednou z nich. Po zasažení nepřítele tímto skillem získáte dočasnou auru, která vám přidá lightning damage. K použití s mečem, sekerou, palicí, holí nebo beze zbraně.
Přidán nový skill Consecrated Path:
Zasáhnete zbraní zem před sebou, a pokud je v blízkosti nepřítel, teleportujete se k němu a zasáhnete i jeho, navíc vytvoříte na daném místě Consecrated Ground. Nelze s Multistrikem. K použití s mečem, sekerou, palicí, holí nebo beze zbraně.
Přidán skill Summon Holy Relic:
vyvolá Holy Relic, která zůstane ve vaší blízkosti. Pokud zasáhnete nepřítele útokem, Relic udělá výbuch, který má krátký cooldown, způsobí physical damage a přidá regeneraci životů. Regenerace je ještě účinnější pro vaše miniony.
Přidán skill Herald of Purity:
Buff, který přidá physical damage k vašim kouzlům a útokům. Když zabijete nepřítele, vyvoláte Sentinel of Purity, nebo obnovíte trvání a zdraví některé už vyvolané, pokud už jich byl vyvolán maximální počet. Sentinely mají útok nablízko na jeden cíl a útok nablízko, který je plošný (AoE).
Přidán nový skill Scourge Arrow:
Nabijte útok a vyšlete šíp s chaos poškozením. Čím déle budete útok nabíjet, tím větší poškození čekejte. Vypusťte jeden šíp, který za sebou nechá na zemi jisté rostliny, kterých bude nejspíš tím více, čím déle skill nabijete. Tyto rostliny dále vystřelí okolo sebe svoje trny.
Přidán nový skill Toxic Rain:
Vystřelí do vzduchu šípy, které budou následně ,,pršet,, na zem okolo cílené oblasti, udělující poškození nepřátelům, které zasáhnou a vytvoří v této oblasti jisté lusky (spore pods v originále). Každý tento lusk uděluje chaos poškození během času všem okolním nepřátelům a zpomaluje jejich rychlost pohybu. Po nějaké době lusky vybuchnou a udělí plošné poškození.
Přidán nový skill Herald of Agony:
Dává buff, který přidává poškození jedem a i samotnou šanci na otravu jedem. Pokud nepřítele otrávíte, když máte tento buff, dostanete tzv. Virulenci a v ten moment se povolá minion, který vystřeluje projektily a dělá plošné útoky. Tuto Virulenci časem ztrácíte – čím jich máte více, tím rychleji (max. počet Virulence = 40, pozn. redakce). Váš minion umře pokud budete bez Virulence.
Přidán nový vaal skill Vaal Ancestral Warchief:
Povoláte ancestrální totem, který útočí na nepřátelé útokem nazvaným cascading slam, dokud jste poblíž. Pokud jsou nepřátelé dále, totem po nich skočí a udeří. Tím, že budete poblíž, totem vám garantuje větší melee poškození (které se zřejmě bude stackovat s klasickým AW bonusem, pozn. redakce).
Přidán nový support skill Withering Touch:
Podpůrný skill přidávající část fyzikálního poškození jako chaos poškození s šancí na vyvolání debuffu Wither. Debuff trvá 2 vteřiny a je totožný s tím, který aplikuje skill “Wither”.
Přidána novinka do obsahu Atlasu: Shaperovi pevnosti!
Ty se začnou objevovat poté co poprvé potkáte Shapera v mapě. Pevnosti budou obsahovat několik Shaperových módů. Bossové zde budou dropovat extra sextanty, cartographer’s chisely, předměty ovlivněné Shaperem a unikátní předměty.
Změna v partách:
Přidán nový systém umožňující lepší hraní hráčů s vysokým levelem s jejich kamarády, co mají úroveň nižší. Hráči s vyšším levelem budou tzv. downscalnutí (tzn. bude jím snížen dočasně level), aby pro ně byla tato lokace těžší a hráči s nižším levelem dostali přiměřené množství zkušeností a dropů na jejich level.
Dříve by tito hráči dostali obojího méně díky jisté penalizaci. Toto bude platné pouze v lokací pro levely 67 a níže. Mělo by to zlepšit možností hraní v partách.
Další změny a novinky:
Přidáno 26 nových unikátních předmětů z nichž 3 byli navrženy supportery (tedy lidmi, kteří si tenkrát koupili ty nejdražší supporter balíčky).
Přidáno 8 nových věšteckých karet (Divination cards) vytvořených taktéž supportery.
Přidána nová grafická technologie Shadowed point light, Global Illumination a Ambient Occlusion.
Značně vylepšeno zpracování a chování vody. Správně se chovající v rozích a bude nyní mít i správnou rychlost proudění podle okolního terénu (myšleno břehu).
Přidána nová nápověda, která pokud ukážete na support gem, ukáže právě používané skilly, a které z nich mohou a nemohou být supportovány (zkrátka na které skilly bude daný supportní gem fungovat). Jedná se podle nás o velice užitečnou pomoc pro začínající hráče pozn. Překladu.
Drobný nový obsah a funkce
- Nyní můžete v stashkách pomocí pravého tlačítka rovnou označenou stashku poslat úplně doleva. (Hodí se rozhodně na začátku ligy, pokud máte hodně stashek)
- Přidán nový vendor recept (kdo ví co to bude 🙂 ).
- Přidána 3 nová proroctví na unikátní ,,fated,, předměty.
- Přidáno 22 nových enchantmentů z labyryntů zahrnující 2 pro již existující skilly.
- Vylepšeny modely některých starých monster zahrnující Goatmen, Beasts, Blood Apes and Blood Chieftains.
- Přidány nové 3D modely těchto unikátních věcí: Chains of Command, Speaker’s Wreath, Tinkerskin, The Coming Calamity, Cloak of Defiance and Garukhan’s Flight.
- Zlepšení vizuálních efektů těchto skillů: Ice Nova, Cleave, Frenzy, Heavy Strike, Caustic Arrow, a Double Strike. Navíc přidán nový efekt základního útoku a útoku z wandek.
- Přidán panel s informací o lize při tvoření nové postavy.
- Filter na předměty má nyní možnosti nastavení, aby se předměty ukazovali na minimapě, takže bude těžší je již přehlédnout.
- Přidána možnost si do filtrů přidat vlastní zvuky při dropu (pop).
- Důležité volby při rozhovorech s npc (questy) budou nyní zobrazeny v npc okně rozhovoru.
- Povoleny a zapnuty fronty pro 2vs2 PvP.
- Ve skill stromě nyní můžete používat filtr slovy „Keystone“ a „Notable“.
- Přidán nový příběhový glyph v lokaci Ashen Fields.
- V lokaci Slave Pens budete nyní slyšet otroky, jak k Vám hovoří.
- Utíkající měšťané Oriathu nyní říkají věci, díky kterým se budete cítit ještě hůře, když je omylem zabijete!
- Člověk který Vám otevře bránu do Lioneye´s Watch nyní také něco říká!
- Přidány děti poflakující se po náměstí Oriathu (pěkná verze). Běžte je pozdravit!
- V panelu nápovědy přidány v záložce o mapách informace o Shaperovi a Elderovi.
- Vylepšená kresba efektu Shapera na kartě The World Eater a Elderova na kartě The Samurai´s Eye.
- Fire trap a Explosive trap nyní zapaluje i vegetaci.
- Vylepšená simulace fyziky na nižších snímcích za sekundu (prostě na počítačích s nižšími fps).
- Přidána nová ikona buffu pro Arcane Surge.
- Pokračování postupného vylepšování zvuků, artů, efektů a prostředí.
Balancování charakterů
Blokování útoků a blokování kouzel:
Dříve existovalo více různých modifikací bloku, které nakonec vedly ke stejné věci. Například amulet Stone of Lazhwar umožňoval části vaší šance na blok útoku, aby fungovala i jako šance na vyblokování kouzla. Přitom štít Great Old One’s Ward měl prostých 8-12% šanci na blokování kouzel.
Některé zdroje poskytovaly šanci blokovat a nepotřebovaly současně, abyste měli nasazen štít, přičemž jiné vyžadovaly mít jiný zdroj šance blokovat, aby vůbec fungovaly.
Nyní bude jednoduše “šance blokovat útoky” (Block Chance) a “šance blokovat kouzla” (Spell Block Chance). Zdroje, které dříve způsobovaly, že část vaší šance blokovat útoky se uplatňovala i na kouzla, nyní bude přidávat konkrétní hodnotu “+X Spell Block Chance” a nepotřebují žádný jiný zdroj šance blokovat.
Jedinou výjimkou z toho pravidla zůstává Ascendancy u Gladiátora Versatile Combatant, která bude i nadále poskytovat šanci blokovat kouzla ve stejné hodnotě jako vaše šance blokovat útoky.
Instantní skilly
Instantní skilly je nyní možné používat za běhu. Toto zahrnuje skilly kategorie Warcries (válečné pokřiky), které dříve umožňovaly takto používat jen Ascendancies, a Curses (kletby), které jsou používány s Blasphemy.
Mějte na paměti, že schopnosti, které jsou běžně zakouzleny okamžitě (jako třeba aury), instantní nebudou, a tedy nepoužitelné za běhu, pokud jsou propojeny s něčím, co mění jejich rychlost kouzlení (jako třeba Spell Totem).
Ví se o chybě, kdy některé instantní skilly, které by běžně změnily svůj vzhled při zakouzlení, v současnosti při zakouzlení namísto toho použijí svůj starý efekt. Toto bude v nejbližší době opraveno.
Ostatní změny
Druhotná zranění (jako např. exploze, kterou způsobuje skill Explosive Arrow) je nyní možné blokovat, uhnout jim nebo zcela uniknout (Block, Spell Block, Dodge, Evasion). Odpovídá tomu, o jaký typ zranění se jedná.
Zdroje atributu „Avoid Interruption from Stuns while Casting“ (schopnost vyhnout se přerušení kouzlení při Stunu) už nadále nebudou ovlivňovat schopnosti, které nejsou ve skutečnosti kouzlení, tedy pokládání pastí, umisťování min nebo totemů.
Střídání zbraní (defaultně klávesa “X”) je nyní limitováno na maximálně jedno vystřídání za 250 ms. (pozn. redakce: RIP SpelliCopter… 🙁 )
Základní čas umístění pasti byl navýšen na 0,6 sekundy (z původních 0,5 s).
Vybalancování skillů
“Namelocking”
Automatické zaměřování útoky, které míří na jediný cíl jako např. Heavy Strike, nebo Molten Strike (a jakýkoli útok, který vyžaduje “namelocking,” tj. vybrat konkrétní cíl a útočit už jen na něj) nyní zaměří cíl na delší vzdálenost, založeno na celkovém dosahu daného útoku.
Následující skilly budou získávat větší dosah každých 7 úrovní, do maxima +2 na úrovni gemu 20 (a +3 na úrovni gemu 21):
Dual Strike, Elemental Hit, Frenzy, Glacial Hammer, Heavy Strike, Molten Strike, Puncture, Riposte, Static Strike, Viper Strike, Wild Strike, Vigilant Strike, Ancestral Protector, Dominating Blow
Ostatní Balance
Následující skilly jsou nyní instantní a mohou být proto použity za běhu:
Blood Rage, Righteous Fire, Molten Shell, Haste, Vitality, Discipline, Grace, Determination, Anger, Hatred, Wrath, Clarity, Envy, Arctic Armour, Purity of Fire, Purity of Ice, Purity of Lightning, Purity of Elements, Convocation, Herald of Ash, Herald of Ice, Herald of Thunder, Phase Run, Aspect of the Cat, Aspect of the Avian, Aspect of the Spider and Aspect of the Crab.
Všechny instatní skilly nyní mají Cooldown (prodlevu, kdy je nelze znovu použít, typicky 1 sekundu, nebo méně)
Instantní skilly nelze podporovat gemem Spell Echo a nebudou při jeho použití zakouzleny dvakrát (totéž platí pro Echoing Shrine).
Doba prevence získávání duší pro Vaal skilly je nyní ovlivněna bonusy k atributům “Increased/Decreased Skill Effect Duration” a “More/Less Skill Effect Duration” (prodloužené/zkrácené trvání efektu skillů), pokud tyto bonusy daný Vaal skill ovlivňují.
Například snížení doby trvání skillu Vaal Earthquake současně zkrátí dobu, po kterou nelze pro gem nabývat duše. Naopak prodloužení trvání efektu aury Vaal Haste současně prodlouží dobu, kdy gem není možné znovu nabít.
Minioni se už tolik samovolně nepohybují v situacích, kdy není aktivní hráčská postava.
Přepracování skillů
V Delve se přepracovaly tři existující skilly: Dominating Blow, Static Strike, and Caustic Arrow.
Dominating Blow
Nyní po zásahu cíle s Dominating Blow aplikujete na krátkou dobu debuff. Když neunikátní nepřítel zemře ovlivněn tímto debuffem, mrtvola bude použita a vznikne Sentinel of Dominance – minion stejné třídy a se stejnými módy, jako zabitý cíl (tedy např. z raritního monstra s extra odolností proti ohni vznikne raritní Sentinel of Dominance s extra odolností proti ohni).
Lze mít najednou 9 normálních, 3 magické a 1 raritní Sentinel of Dominance.
Útok má při použití proti unikátnímu nepříteli (bossům) 10% šanci vyvolat normální Sentinel of Dominance.
Útok udílí 140% základního poškození na úrovni jedna, 172% na úrovni gemu 20. Základní doba trvání debuffu je 1 sekunda a základní doba trvání vyvolaných minionů je 20 s.
Static Strike
Nyní když zasáhnete cíl Static Strikem, získáte buff, který způsobí, že budete na nepřátele ve svém okolí útočit paprsky, ty jsou kategorizovány jako “Attack Damage” (tedy poškození útokem, nikoli kouzlem).
Paprsky působí více zranění, když jste v pohybu, než když stojíte na místě. Buff můžete mít v jeden čas na sobě maximálně třikrát, s každým dalším vzroste rychlost, kterou paprsky zasahují nepřátele.
Způsobuje 100% základního zranění na úrovni gemu 1, 146% na úrovni gemu 20.
Paprsky způsobují o 60% méně zranění (less), když stojíte na místě, a o 40% méně zranění, když jste v pohybu. Tato penalizace klesá s rostoucí úrovní gemu.
Paprsky mohou zasáhnout až 4 cíle při úrovni gemu 1, až 6 cílů současně při úrovni gemu 20.
Základní doba trvání buffu je 4 sekundy. Základní prodleva mezi opětovnými útoky paprsky je 0,4 sekundy a ta je za každý buff stack (tedy jednotlivé získání buffu), který na sobě máte, snížena o 10%.
Caustic Arrow
Nyní způsobí zranění v okolí zasažené oblasti ještě před tím, než zanechá Caustic Ground (žíravou efekt na zemi), ve kterém nepřátelé dostávají Chaos Damage over Time (postupné zranění). Neboť Caustic Ground je pozemní efekt, nebude mít účinek na létající nepřátele jako Raging Spiriti apod.
Nyní má základní trvání 2 sekundy na všech levelech gemu.
60% fyzického zranění je konvertováno na chaos (dříve bylo nastaveno extra zranění chaosem).
Nyní způsobuje 7 chaos zranění za sekundu na levelu gemu 1, 1714,8 chaos zranění za sekundu na levelu gemu 20.
Ostatní skilly
Fire Nova mine:
Základní poškození zvýšeno o 25% na všech levelech gemu.
Fire Trap:
Základní poškození z exploze o 40% zvýšeno a základní poškození za dobu zvýšeno o 20% na všech gem levelech.
Lightning Trap:
Základní poškození zvýšeno o 40% na všech levelech gemu.
Ice trap:
Základní poškození zvýšeno o 40% na všech levelech gemu.
Explosive Trap:
Základní poškození zvýšeno o 40% od levelu 4 a výše. I na levelu 1 až 4 bylo poškození mírně zvýšené.
Frost Bomb:
Nyní snižuje regeneraci energetického štítu a jeho rychlost obnovy ne pouze rychlost obnovy života.
Shield Charge:
Skill má nyní 3 sekce – Startovní část, pohybovou část a konec útoku charge.
Základní čas útoku vaší zbraně nyní ovlivňuje start a konec rychlosti pohybu. Globální rychlost útoku ovlivňuje prostřední pohybovou část charge.
Nyní již charge neovlivňuje lokální rychlost útoku. Jinými slovy nyní již budete muset investovat body do rychlosti pohybu a globální rychlosti útoku i pokud budete používat předmět Brightbeak abyste zrychlili svůj přesun pomocí shield charge.
Na vykompenzování tohoto nerfu bude nyní shield charge přidávat 1% rychlosti pohybu nejspíš při každém levelu gemu (as the gem levels up).
Flame Dash:
Základní čas kouzlení snížen na 0.7 sekund (z 0,75).
Dosah zvýšen o 20% pro vyrovnání linky spellu s Leap Slam a Charged Dash.
Nyní dává o 4% zvýšenou rychlost obnovy za každý level gemu až do 76% na levelu 20.
Bonus za 1% kvalitu gemu nyní zvyšuje rychlost obnovy spellu o 1% (dříve bylo 1% rychlosti kouzlení za 2%kvality).
Lightning Warp:
Základní čas vykouzlení snížen na 0,85 sekund (z 1 sekundy).
Má nyní o 20% sníženou dobu trvání na levelu 1 gemu až o 39% na levelu gemu 20.
Rain of Arrows:
Nyní má navíc označení ,,Projectile,,
Sunder:
Základní dosah snížen o 20% na všech levelech.
Základní rádius exploze snížen na 15 (z 16) na všech levelech.
Rádius nyní roste pomaleji.
Kinetic Blast:
Nyní dělá o 35% menší area (plošné) poškození.
Pokládání explozí bylo přepracováno. Nyní mohou být umístěny kolem středového bodu dopadu – což znamená, že se nemohou překrývat. Proti zdem se může stát, že některé exploze se vůbec nevytvoří.
Orb of storms
Nyní můžete Orb of storms použít skrze miny, trapky a totemy.
Taktéž může být “triggered” – tedy vykouzlen například přes Cast when Damage Taken.
Molten Shell
Cena many zvýšena na 12 na prvním levelu gemu (z 8) až na 28 na lvlu 20 (stejná cena jako dříve)
Earthquake a Vaal Earthquake
Aftershock nyní dává 70% více poškození (dříve jen 50%) vašimi hity a efekty jako bleed a poison (narozdíl od veškerého typu damage jako dříve), tato změna je napříč všemi levely gemu.
Vaal Righteous Fire
Nyní bere kombinovaně život + energetický štít obětovaný z energetického štítu před životem, aby lépe podporoval buildy s nízkým životem používající Vaal Righteous Fire.
Vaal Molten Shell
Nyní má prevenci získání duší na 7 vteřin (z předchozích 5).
Vaal Clarity
Nyní má prevenci získání duší na 14 vteřin (z předchozích 12).
Balance support gemů
Multiple Traps
Nyní skilly s Multiple Traps působí o 50% menší poškození na levelu 1 (z původních 40%) a o 31% menší poškození na levelu 20 (z původních 21%).
Cluster Traps
Nyní skilly s Cluster Traps vyhodí jen o 2 pasti navíc (dříve 3).
Physical Projectile Attack/Vicious Projectiles
Physical Projectile Attack byl přejmenován na Vicious Projectiles
Nyní dává navíc i o 30% více Chaos a Physical damage over time na levelu 1.
Minefield
Nyní skilly s Minefield dávají o 55% méně poškození na levelu 1 (dříve jen 40%) a o 36% méně na levelu 20 (dříve 21%).
Změny v Ascendency
Pathfinder
Master Herbalist byl vyměněn za “Nature’s Reprisal” a jeho efekt byl razantně změněn.
Přidal se nový bod hned za Nature’s Reprisal s názvem Master Toxicist – ten je zaměřený především na Chaos damage, poison a nový Herald of Agony.
Guardian
Prayer of Glory byl vyměměn za “Radiant Crusade” a jeho efekt byl razantně změněn. Nyní je zaměřen především na Herald of Purity.
Přidal se nový bod hned za Radiant Crusade s názvem Unwavering Crusade – tento Ascendency bod je opět zaměřen především na Herald of Purity a miniony.
Změny unikátních itemů
Velká část změn u unikátních itemů je především ve změnách spell blocku, ty tedy vynecháme, jelikož jde víceméně jen o spoustu čísel, snad nám to odpustíte. 🙂
Anima Stone
Nyní již nespecifikuje, že pro vyvolání dalšího golema musí být věc s “Primordial” jewel (ve hře je nový Primordial amulet)
Shimmeron
Nyní dává 200 Lightning poškození za vteřinu za každou Power charge (dříve 400).
Na stávajících itemech můžete tuto hodnotu změnit pomocí Divine Orbu.
Shimmeron vám nyní dá tuto Lightning damage i když critne jakýkoliv váš skill (tedy i trap, totem a miny) – dříve vám poškození dávala pouze pokud jste critnuli přímo vy.
Hopeshredder
Nyní dává 200 Cold poškození za vteřinu za každou Frenzy Charge (dříve 400).
Nyní má navíc o 15-25% zvýšený Attack Speed.
Na stávajících itemech můžete obě tyto hodnoty změnit pomocí Divine Orbu.
Nebuloch
Nyní dává 200 Fire poškození za vteřinu za každou Endurance Charge (dříve 400).
Na stávajících itemech můžete tuto hodnotu změnit pomocí Divine Orbu.
Combat Focus
Nyní způsobí, že elemental hit dává o 50% méně poškození zamezeným elementem, včetně poškození, které bylo z tohoto elementu konvertované do jiného. (pozn. redakce: RIP Avatar of Fire Elemental hit buildy.)
Blood of Corruption
Gluttony of Elements skill, který vám Blood of Corruption dá má nyní prevenci získání duší 14 vteřin (dříve 16).
Spell block
Itemy, které dříve aplikovaly procentuální aplikaci attack bloku na spell block mají nyní pevně danou šanci na blokaci spellů. Existující verze itemů mají tyto hodnoty větší než ty, které budou padat od této verze.
Tato změna ovlivní tyto unikátní itemy: Stone of Lazhwar, Reckless Defense, Craiceann’s Chitin, Rathpith Globe, Saffell’s Frame, Rainbowstride, Wings of Entropy, Sentari’s Answer a Daresso’s Courage
Balance monster
V 6. Aktu byly zmenšeny některé poškození od mobek – především z důvodu častých smrtí způsobených malými resisty po zabití Kitavy.
Lava Ground, který tvoří Karui Rebels v 6. Aktu nyní dává o 40% menší poškození.
Tukohama’s Vanguardi nyní dávají o 35% menší poškození jejich Scorching Ray totemy. Zároveň se budou objevovat méně častěji. Tato změna nijak neovlivní hráči vyvolané Spektry.
Shield Throw používaný monstry nyní bude explodovat a tedy vytvářet další projektily i když nikoho netrefí.
Změny v mapách
Mise od Zany byly vylepšeny. Když ji nyní potkáte, nabídne vám výběr několik různých map a misí, ze kterých si můžete vybrat. Mapy, které nabízí jsou vždy stejný tier jako mapa, ve které se nacházíte nebo o 1 tier vyšší. Maximální tier, který vám může nabídnout je T16. Zároveň byly přidány různé nové mise, které zahrnují mechaniky z předchozích lig (například Breach).
- Zastavení času Shaperem v mapách se výrazně zkrátilo.
- Malformation a Alleyways mají nyní nyní větší množství mobů.
- Lair mapa má lepší dispozice a snížený počet mobů, aby se změna vykompenzovala.
- Bazur s mapy Tower nás překvapí nějakým trikem (asi bude poněkud smrtelnější 🙂 )
- Liantra z mapy Tower nyní nemluví před začátkem boje.
- Nyní je možné vidět mapy, na kterých je Elder nebo jeho Guardiani i když je nemáte v Atlasu objevené.
- Jakmile potkáte Shapera jakožto součást Hidden Architect questů, Shaper ovlivní mapy propojené s mapami, které máte již v Atlasu udělané a toto ovlivnění se nebude mezi mapami přesouvat.
Ligové módy na mapy od Zany v 3.4.0
Level 2: Onslaught
Rychlejší mobky
Cena: (2 Chaos Orby)
Level 3: Bloodlines
Bloodlines magická monstra
Cena:3 chaos Orby
Level 4: Ambush
Přidá 3 další Strongboxy
Cena: 3 Chaos Orby
Level 4: Fortune Favours the Brave
Vybere náhodný ligový mód, včetně těch z vyšších levelů
Cena: 3 Chaos Orby
Level 4: Alternate of Same Tier
Otevře náhodnou raritní mapu stejného tieru mapy, kterou jste vložili, kromě této mapy
Potřebuje k funkci vloženou raritní mapu
Cena: 1 Chaos Orb
Level 5: Beyond
Přidá možnost vytvářet Beyond monstra
Cena: 4 Chaos Orby
Level 6: Essence
Přidá do mapy 2 Essence
Cena: 4 Chaos Orby
Level 6 + 5 Memory Fragmentů: Shaped Tier 1-5
Otevře náhodně narollovanou raritní mapu, kterou jste vložili a Shapne jí (přidá 5 lvlů)
Potřebuje k funkci vloženou raritní mapu
Cena: 2 Chaos Orby
Level 7: Nemesis
Raritní mobky mají Nemesis módy
Cena: 5 Chaos Orbů
Level 7 + 10 Memory Fragmentů: Shaped Tier 1-10
Otevře mapu, kterou jste vložili, náhodně jí narolluje s šancí, že bude Corruptnutá a Shapne jí (přidá 5 lvlů)
Potřebuje k funkci vloženou raritní mapu
Cena: 6 Chaos Orbů
Level 8: Harbinger
Přidá 3 Harbingery
Cena: 6 Chaos Orbů
Level 8 + Elder Orb: Elder Tier 1-10
Otevře mapu, kterou jste vložili, náhodně jí narolluje s šancí, že bude Corruptnutá a udělá z ní Elder (Tier 16)
Potřebuje k funkci vloženou raritní mapu
Cena: 15 Chaos Orbů
Odměny z questů
Zana vám nyní bude nabízet různé mapy během plnění questů při honbě za Shaperem
V okénku na questy nyní uvidíte, co je přesně potřeba udělat pro získání 15. Memory Fragmentu.
To by bylo pro „výcuc“ z Patch Notes verze 3.4.0 a ligy Delve vše – jak jsme psali již na začátku, některé věci se vynechaly, takže pokud máte chuť zjistit každičký detail, doporučujeme mrknout na oficiální patch notes.
Jaké změny se vám v Delve líbí nejvíce a co za build pojedete? Jestli máte nějakou zajímavou ideu na build, sdělte to i ostatním třeba zde do komentářů nebo vytvořte build topic na našem foru.
to je uplně mega super duper napsané Děkujeme všichni !!!!!!!
Jste moc velcí šikulkové !!
Děkujeme DJi náš pane a spasiteli. <3
Weißt du nicht, wo du zum Hauptbahnhof kommst?
poggers skvělá práce poggers
Tak si pořádně ten začátek ligy osolíme!!! 🙂