Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Steel skilly konečně dostávají svou vlastní škatulku a s tím pořádný rework. Můžeme se těšit na konečně použitelné skilly?
Nová „škatulka“ Steel
Steel skilly s námi jsou už nějakou chvíli – i když doteď neměli vlastní škatulku. Moc oblíbené ovšem nikdy nebyly, prostě jim něco chybělo. Pokusů napříč celou komunitou, jak z nich udělat něco pořádného, byla spousta, ale jen pár se zdařilo. To se má s příchodem 3.12 změnit!
Call of Steel
Dobré bude hned začít novým přírůstkem do Steel rodinky s názvem Call of Steel, jelikož ovlivňuje veškeré další skilly, o kterých se v tomto článku budeme bavit.
Call of Steel je sekundární skill, který dostaneme automaticky, když budeme mít nějaký jiný Steel skill. K čemu bude ale dobrý? Bude nám generovat „Shards“, které od této chvíle budou nedílnou součástí Steel skillů.
Při použití nám vygeneruje shardy za každého nepřítele v dosahu, který má na sobě impale. Zároveň nám vygeneruje při prvním použití 4 shardy a poté každých 0.5 sekund dalších 4, dokud nedosáhneme na maximum 12. Použitím Steel skillu se tento „dobíjecí“ efekt přeruší.
To nejlepší je ale fakt, že použití Call of Steel detonuje všechny impale stacky v obrovském dosahu – a to i na mrtvolách. Detonace způsobí damage rovnající se uložené damage daného Impale v malém rozsahu kolem moba / mrtvoly.
Splitting Steel
Dalším novým přírůstkem pro Steel skilly je Splitting Steel. Tento skill bude dostupný již na malých levelech a vypadá velice slibně! Každé použití vystřelí 1 shard, který při kontaktu s nepřítelem nebo na konci své trasy exploduje. Exploze vytvoří další menší projektily, které vyletí směry k mobům v okolí.
Skill má přidaný flat damage a šanci na impale, což doteď na nízkých levelech vůbec nebylo. Vypadá to na velice slibný levelovací skill, zvláště s tím, jak nově funguje „Split“ mechanika pro pojektily.
Split projektilů je nyní první v řadě před všemi ostatními efekty (Fork, Pierce, chain,…), takže si s tímto skillem budeme moci pořádně vyhrát a koukat na hromady projektilů létajících na všechny možné strany.
To můžete vidět i v následujícím videu představující nové a předělané skilly:
Lancing Steel
Buďme upřímní – Lancing Steel byl doteď naprosto nepoužitelný skill. No a jestli jeho kompletní předělání na použitelnosti něco změní, si nejsme úplně jistí. Vypadá sice zajímavě, ale nedokážeme si představit, že s ním bude pohodlné hraní. Je ale možné, že s trochu větším attack speedem a 100% šancí na impale to hratelné bude – to nám ale řekne pouze praxe.
Při použití skill konzumuje 4 „shardy“ a vytvoří jakýsi vír, který střílí projektily. Za každý zkonzumovaný shard přidá o 50% více projektilů. Počet těchto vírů nemáme nijak omezen, jsme omezeni pouze počtem Shardů.
Shattering Steel
Tenhle skill nebyl tak úplný propadák jako Lancing Steel, ale zajisté trochu změn potřeboval. Shattering Steel bude konzumovat 2 Shardy a jeho projektily již nebudou moci zasáhnout jednoho nepřítele vícekrát. Namísto toho dostal velký buff do damage proti mobům na blízko, což bude situaci kompenzovat.
V základu má skill nyní navíc 4 projektily (dříve 2), které budou navíc létat na větší vzdálenost při investici do projectile speed. Při kontaktu budou projektily explodovat a vytvoří kužel AoE damage stejně jako to skill dělal dříve.
Zajímavým bonusem pro tento skill je fakt, že při použití s konzumací Shardu dostaneme buff, který nám dá šanci na blok projectile útoků. Tento buff se navíc stackuje a můžeme ho mít na sobě až 6x. Každý buff nám dá 4% bloku a tedy finálních 24% rozhodně nebude zanedbatelných.
No, při odhalení lvl 20 gemů nadešlo lehké zklamání, protože původní článek mluvil o celkové šanci na blok útoků a nyní jsme se dozvěděli, že jde jen o projektily. Pořád ale lepší něco než nic, i když prezentace věcí u GGG občas nedává halvu ani patu…
Jak se líbí nové Steel skilly vám? Jste příjemně překvapeni a máte s nimi v plánu nějaký build? Dejte nám vědět do komentářů níže!