Nejlepší QoL patch této ligy?

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

Je tu ještě někdo, kdo tvrdí, že GGG nenaslouchá své komunitě? Nový patch 3.9.2c Vás přesvědčí o opaku!

Co nás čeká a nemine?

minulém článku jsme se zmiňovali o způsobech, kterými by mohl být vylepšen Atlas, aby byl uživatelsky přívětivější. No netrvalo to dlouho a hned tu máme důkaz, že GGG své komunitě vážně naslouchá – včera totiž vyšel patch, který Atlas opravdu vylepšil!

Update ještě nebyl ani venku a komunita už šílela radostí a nazývala tento patch jedním z největších QoL updatů této ligy. Aby taky ne, když se totiž podíváte na vydané patch notes, zjistíte, že na malý patch není úprav zrovna málo.

Úpravy Atlasu a map

Co považujeme za největší úspěch tohoto updatu? Rozhodně to, že mapy nyní defaultně ukazují, do jakého spadají regionu. A to není vše! Pokud na mapě podržíte Alt, zobrazí se vám i informace o kompletaci mapy a bonusu (běžného i Awakening).

A teď se podržte! Tyto změny platí i pro mapy, které dostanete od Zany, když ji potkáte v mapách anebo když s ní budete obchodovat. Už tedy nemusíme složitě kontrolovat, kterou mapu ještě nemáme hotovou – uvidíme to hned při najetí kurzoru na ni.

Další úpravou je vytvoření rámečků označující mapy v Map Stash tabu, které jsou ovlivněny Conquerorem. Na první pohled tedy poznáme, kterou mapu musíme spustit, abychom se dostali k danému Conquerorovi.

Citadely a sextanty

Taky máte občas problém trefit se s Watchstonem do Citadely? My to tak zpočátku měli. Nicméně tenhle problém byl také vyřešen. Kdykoliv totiž kliknete s ne-unikátním Watchstonem do regionu, automaticky se zasocketuje do Citadely, pokud je tam volný slot. A jen tak mimochodem, Citadely už by se neměly schovávat pod UI, tudíž se nestane, že náhodně z Atlasu zmizí. Hurá!

Najdete, co v daném regionu chybí? Napište nám to do komentářů!

Používáte sextanty? My ano a dost často se nám stávalo, že se nám generovaly stejné módy na Watchstonech v Citadele. Tato chyba (jo, prý to byla chyba!) byla s příchodem nového patche také opravena a variabilita módů v Citadele bude tak rozšířena. A to nejenom díky tomu, že do poolu módů přibyly další nové.

Ostatní opravy

Když jsme poprvé absolvovali epický souboj se Sirusem a porazili ho, největší odměnou byla často samotná výhra, protože jeho drop byl vskutku špatný. GGG si tohoto problému všimlo a trochu loot table upravilo. Awakener s příchodem nového patche začal dropovat Influenced předměty – což bude často lepší než unikátní helma za 1 chaos.

Také byl opraven problém se spawnem portálů, které se mohly objevit v místech, kam nešlo vstoupit. Dále se podařilo upravit problémy s herním výkonem při soubojích s Conquerory. Můžeme tak doufat, že občasné zamrzání a herní lagy při souboji s nimi vymizí. 

Pokud se chcete dozvědět i o dalších opravách a QoL změnách, podívejte se na celé patch notes a do komentářů nám dejte vědět, na které změny se těšíte nejvíce.


Nedávno jsme spustili Síň slávy! Pokud jste ji ještě neviděli, určitě se mrkněte!

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Immortality
Immortality
27. 1. 2020 12:49

Jop parádní patch, kamarád pár dní před ním brečel, že tam tyhle věci nejsou xD a těď je tam má 🙂

Kubička
Kubička
29. 1. 2020 20:54

Je fakt super, že takhle naslouchají komunitě a jsem si jistý, že se můžeme do budoucna těšit na další takové patche 🙂