Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Vracíme se s naší rubrikou novinkového okénka, kde se v rychlosti podíváme na to, co důležitého se v posledních dnech stalo v Path of Exile.
S příchodem nového patche bylo vydáno několik úprav a bug fixů jak pro novu ligu Ritual, tak i pro expanzi Echoes of the Atlas.
Změny v Rituálu
- Monstra spawnutá z Legion monolitu již nebudou oživována během rituálů.
- Monstra, která se spawnovala z Glacier a Bitter totem, se budou spawnovat od sebe, ne ve středu totemu, jako tomu bylo do teď.
- Počítadlo Tribute bude viditelné ve větším rozsahu od totemu.
- A spousta dalších oprav minoritních bugů.
Vylepšení pro Echoes of the Atlas
- Byly optimalizovány souboje s Maven, neměly by tak být extrémně náročné na výpočetní sílu vašeho PC.
- Nově vždy padne „pozvánka“ k Maven potom, co poprvé zabijete desátého bosse v regionu.
- Došlo k opravě nesmrtelnosti bosse v mapě Silo, když na boj dohlížela Maven.
Obecné opravy
- Anointlé pasivky na předmětech teď ukazují popisek dané pasivky.
- Zlepšená čitelnost map modifierů v Atlase.
- Došlo k zlepšení texture streaming, díky čemuž by mělo dojít k zlepšení výkonnosti na slabších počítačích.
- Již nelze imprintovat Watchstony.
Že toho není moc? Ano, to je pravda. Hodně pomohlo to, že liga byla vydána o měsíc později, a byl tak mnohem delší čas na testování a opravy. My si myslíme, že start byl opravdu vydařený! Co vy?
Když jsem viděl patch notes, tak jsem jásal jak malej kluk. Mám slabší PC, PoE mi běželo relativně v pohodě když nepočítám nějaký úplně brutální delirium mapy. Tak jsem to včera zapnul plný naděje, jak mi to pojede krásně a ono pěkný kulový. Ta hra je teď úplně otřesná, neustále mi to kostičkuje a pravidelně padá.
No, vydařený start. První dva dny několikrát za hodinu DC, u mě se spravilo po restartu serverů v nědeli. Kolega má Dc tak v průměru 3x za hodinu doteď. Po update na 3.13.1 FPS horší, grafika hnusnější, textury doskakují klidně i 30 sekund a k tomu neustálé padání na plochu. Včera jsem po dvou hodinách „hraní“ a 11 pádec usoudil že tohle smysl nemá. Na druhou stranu, na GGG dobrý, není nad to mít skvělou hru v technickém stavu pre-alfa verze. Hlavně že jsou MTX v akci.
Přesně tak … Echoes of the Atlas i Ritual se mi jako nápad zamlouvá a líbí. Ale technický stav hry je od vydání patche a spuštění Ritual ligy otřesný !
Počet pádů do systému jsem dávno přestal počítat, první týden to byla katastrofa. Nyní je to lepší, už hra nepadá tak intenzivně, ale to dlouhé načítání, zasekávání, načítání textur … jedna velká bída !
A to mám hru na m.2 disku a mám PC s gpu 3080…
Až se toto doopravdy doladí, tak budu spokojen, protože zbytek hry je super. Líbí se mi hafo nových map a velká výzva v boji v T15+ mapách, kde tam lozí Sirus ovlivňovat rare mobky a já dostávám na kakáč 😀
Jak to tady čtu, samé pády atd… No já rozhodně nemám nabušený PC, ale už to bude asi docela plečka: cpu- AMD FX8300(8,3ghz), gpu- AMD Radeon RX 570, PC mi běží na pirátské verzi Win7 :). Hru mám nainstalovanou na SSD Kingstone 240g. Ale ve hře jediné na co si možu stěžovat je trochu delší načítání mezi oblastmi a záseky, když se portnu do města kde je hodně dalších hráčů. Ale podstatně horší je to v tom Rogue Harbor, nebo jak se to jmenuje.