Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Máme zde druhý týden Scourge ligy a s ním další menší patch, který s sebou přináší spoustu malých, ale příjemných změn.
Úpravy Scourge
- Změna, na kterou jsme čekali již od minulého patche, kde o ní padla zmínka. Scourge itemy nebudou moci rollovat modifiery, které se vyloženě nulují. Příkladem může být to, že již nepůjde narolovat item s „Added Physical Damage“ a zároveň „Deal no Physical Damage“.
- Scourge map modifier, který nás teleportuje do Nightmaru po dosažení maximální úrovně krve, má nyní nastavený lehký decay over time. Zároveň se po odchodu z Nightmare sníží úroveň krve na 0. Díky tomu se tak nebudeme moci nekonečně shiftovat tam a zpět, když už v Nightmare nejsou žádná monstra.
- Menší úpravy popisků map
Ostatní opravy
- Snížení damage Flicker Strike pavouků a exploding pods v Stagnation mapě
- Oprava bugu raisování špatných specter, konečně se tak možná dočkáme správného targetování
- Snížení darkness DoT v Delve 1000 a vyšší, původně bylo nastaveno moc vysoko