Předělané Warcry skilly

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

Warcry skilly již pár lig vyloženě řvaly po úpravě, ta přijde s ligou Harvest. Co nás čeká?

Změny pro Warcry skilly

Warcry skilly nebyly nikdy vyloženě špatné, ale že by to byla třída skillů, které jsou prostě super – to se říct nedalo. GGG se již dříve rozhodlo, že by to chtělo poměnit obouruční skilly, a že upravené Warcry skilly budou k těmto změnám pěkně ladit.

Neznamená to ovšem, že by byly použitelné pouze pro uživatele obouručních zbraní a Slam skillů, to vůbec ne. Ba naopak se můžeme těšit na to, že Warcry skilly začne používat daleko více buildů.

Warcry skilly všeobecně

Přišla tedy na řadu otázka: „Co by měl dělat takový Warcry skill?“ a odpověď je následující:

  • Warcry skill by měl vyvolat rázovou vlnu, která tauntne nepřátele v dosahu
  • Měl by aplikovat buff nebo debuff, který bude závislý na síle nepřátel v okolí
  • Měl by vylepšit několik příštích útoků – zde je oficiálně používané slovíčko „Excert“

Samozřejmě to neznamená, že každý Warcry skill bude vypadat totožně a bude zde v těchto „pravidlech“ určitá volnost. Zároveň došlo ke zrušení sdílení tzv. cooldown mezi jednotlivými Warcry skilly. Nyní tedy budeme moci použít 2 různé Warcry skilly ihned za sebou a každý bude mít vlastní cooldown.

Síla nepřátel vs. počet nepřátel

K výše zmíněné „síle nepřátel v okolí“ bude dobré zmínit, že do této doby se efekt Warcry skillů vždy zvyšoval úměrně dle počtu nepřátel v okolí. No a bylo jedno, jestli šlo o normální, raritní nebo unikátní monstra.

To se s příchodem updatu 3.11. (Harvest ligy) mění a ačkoliv bude systém fungovat víceméně jako dříve (tedy podle počtu nepřátel), nyní bude počítat navíc to, jak silní nepřátelé jsou.

Magická (modrá) monstra se budou nyní počítat za 2, raritní (žlutá/zlatá) monstra za 10 a unikátní (bossové) dokonce za 20 nepřátel v okolí. To nám zajistí, že Warcry skilly budou velice použitelné i v situacích, kdy je vedle nás pouze a jen jediný boss.

Nové a předělané Warcry

Tento update nejen, že předělá staré Warcry skilly, ale zároveň přidá nové a zpřístupní třeba Intimidating Cry, které bylo dříve dostupné jen na unikátním předmětu z Bestiary. Jednotlivé nové a předělané skilly naleznete níže.

YouTube player

Enduring cry

Enduring Cry je již starší Warcry skill, který se moc extrémních změn nedočká. Není to ale nutně potřeba, už teď je velice silný, když se do něj investuje. Nyní vedle generování Endurance charge a regenerace HP bude dodávat ještě fyzikální redukci a ele resisty. Půjde tedy o čiste defensivní Warcry

Intimidating Cry

Jak již bylo zmíněno výše, Intimidating Cry byl do této chvíle k nalezení pouze na unikátních botách Farrul’s Chase. Nyní ho ale dostaneme přímo do v podobě skill gemu a bude předělán.

Nyní se můžeme těšit na to, že Intimidating Cry způsobí nepřátelům v okolí debuff Intimidate (zvýšení přijaté Attack damage o 10%) a zároveň dá několika našim příštím útokům šanci na Double Damage. Ale to není vše – zároveň nám dá buff, díky kterému budeme ignorovat část nepřátelské redukce na fyzikální poškození.

Ancestral Cry

Ancestral Cry bude zaměřen především na Strike skilly. A jak již název napovídá, má dost společného s Ancestral Call Supportem. Po použití způsobí, že několik našich dalších strike útoků bude moci zasáhnout více nepřátel.

Zároveň nám na základě síly okolních nepřátel dá buff pro dosah (melee range) a přidá nám Armor.

Seismic Cry

Tento Warcry skill se nám poodhalil již při oznámení nové ligy a můžete si o něm přečíst více v jednom z předešlých článků. Co nebylo specificky zmíněno, je fakt, že buff bude po každém útoku bude buff silnější a silnější, dokud nevyplýtváme počet „Excerted“ útoků, nebo Warcry neobnovíme. Poslední posílený Slam tedy bude mít opravdu masivní AoE.

Rallying Cry

Opět jde o skill, který nám GGG ukázalo již při samotném oznámení ligy. a dočíst se o něm můžete v detailu ve výše zmíněném článku. Věříme, že bude velice dobře využitelný na všech minion buildech.

Infernal Cry

Nevíme jak vám, ale nám se tento Warcry líbí ze všech nejvíc už jen díky svému názvu. Infernal Cry přece být špatný prostě nemůže – a taky nebude. Nutno zmínit, že jde o úplně předělaný starý Warcry skill Abyssal Cry.

Infernal Cry po použití dá všem nepřátelům v okolí debuff „covered in ash“, který můžete znát z unikátky Xoph’s Blood, nebo Ascendency Chieftain, a který zvyšuje přijatou Fire damage a snižuje movement speed. Síla bude záviset na síle nepřátel v okolí.

To by samo o sobě nebylo nic moc, kdyby se k tomu nepřidal fakt, že bude debuff způsobovat exploze nepřátel, pokud zemřou, která bude dávat Fire damage.

A aby toho nebylo málo, vylepší nám tento Warcry několik příštích útoků – ty budou při zásahu nepřítele spouštět plošný attack skill Combust. Budou ho ovlivňovat Attack damage módy a support gemy. No neříkali jsme, že bude Infernal Cry super?

General’s Cry

Posledním a velice zajímavým Warcry skillem bude General’s Cry, který bude takovým hybridem mezi aktivním a support gemem. Nebáli bychom se zde až použít označení meta skill gemem.

General’s Cry půjde nalinkovat s běžnými attack skilly a po jeho použití se z blízkých mrtvol vytvoří duchové, kteří každý znich jednou použijí nalinkovaný attack skill. Počet duchů bude záviset na síle okolních nepřátel a mrtvol v dosahu.

Půjde tak o velice zajímavý skill, jehož použitelností si nejsme plně jistí, ale věříme, že někdo určitě vymyslí nějaký šílený build ala Warcry Summoner.

Který Warcry skill se líbí nejvíce vám?

Musíme říci, že jsme nečekali až takové změny a inovace zrovna u Warcry skillů, ale to co nám GGG ukazuje, vypadá velice slibně! Jaký Warcry skill se líbí nejvíce vám a budete ho na nové lize používat?


Líbí se vám naše články? Pokud ano a chcete nás podpořit v tom, co děláme, můžete se stát našimi Patrony. Díky Patronům může být náš web bez reklam a jeho obsah vždy zdarma. Děkujeme!

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
hellercz
hellercz
10. 6. 2020 11:36

Infernal je můj favorit 🙂 musím pak v lize ho někde zakomponovat.