Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Ne, není tím myšlena psychická porucha, ale nová liga, která vychází 13. března a my v redakci se ji už nemůžeme dočkat!
Nová liga přichází!
Je tu opět ta část tříměsíčního cyklu, kdy se prostě již nemůžeme dočkat odhalení novinek dalšího updatu. A nyní máme konečně první střípky informací a velice zajímavý trailer!
Jak to dopadlo se soutěží?
Ještě, než se vůbec dostaneme k samotné nové lize – její odhalení samozřejmě znamená i odhalení názvu. A to samozřejmě znamená, že můžeme vyhodnotit naši soutěž!
Naneštěstí se nikomu nepodařilo tipnout přesný název ligy, i když někteři byli šíleně blízko. Hlavní výhru 200 bodů do PoE se tedy nikomu ukořistit nepodařilo. Ale nebojte, brzy bude příležitost ji ukořistit jinak!
Výhru 100 bodů za kreativitu máme za naší redakci ovšem jasnou a vyhrává ji uživatel Katnye s jeho příspěvkem! Kontaktovat pro předání výhry ho budeme pomocí zadaného e-mailu.
Jak je to s příběhem?
GGG se snaží posouvat příběh hry s každou ligou a ukázat tak hráčům další časové linky světa Wraeclast. Ono se není čemu divit, když za rohem se nám schovává PoE2, které se bude odehrávat 20 let po zabití Kitavy a příběh by tak měl pokračovat s novými Exily.
U každé nové ligy jsme zvyklí na to, že již předem víme, jakým směrem nás příběh povede, Delirium je ovšem výjimkou. GGG schválně skrývá velkolepost příběhu, aby měli hráči možnost zažít si ho na vlastní kůži až od prvního dne spuštění.
Co je Delirium?
Delirium umožní hráčům zkoumat veškeré hratelné oblasti PoE, kde mohou najít zvláštní objekt, jakési zrcadlo, které v děsivé mlze zhmotní jejich největší hrůzy. Nová monstra, která se budou objevovat s přicházející mlhou budou útočit na hráče, zatímco původní kreatury se stanou mnohem silnějšími.
Po vstupu do Deliria nebudou příšery tak silné, ale jakmile se hráč dostane dál, začnou nabývat na síle. Čím “hlouběji” se tak hráč dostane, tím těžší výzva a zároveň odměna ho čeká.
Tyto encountry budou trvat přibližně minutu, ale ovlivní veškeré dění v dané oblasti! To znamená, že pokud pro Vás byli bossové v jednotlivých aktech moc snadní, můžete je zkusit porazit ve stavu Deliria. To samé platí i pro encountery typu Abyss, Breach, Legion a další. Veškeré tyto encountery tak dostanou novou úroveň obtížnosti!
Risk/Reward
Chris Wilson zmínil, že Delirium je přesně to rozšíření, které mají v GGG rádi. Hráči jsou totiž nuceni podstupovat velké riziko, pokud chtějí dostat dobré odměny, a to je vede k tomu, že musí vytvářet buildy, které dokážou obstát proti připraveným nástrahám.
Delirium je vlastně kombinací hned několika lig, se kterými jsme se již setkali. Funguje podobně jako již zmíněný Breach, ale hráč má mnohem větší kontrolu nad obtížností daného encounteru. Dále staví na prvcích Delvu a Metamorphu, protože čím dál se hráč dostane, tím těžší monstra na něj čekají.
Odměny
Mimo klasické currency, mapy a předměty se můžeme těšit na Orbs of Delirium, které aplikují Delirium na celou mapu a stackováním těchto orbů pak můžeme vytvořit úplné peklo.
Díky těmto orbům mají hráči možnost najít Simulacrum Splinters, které po získání dostatečného množství úlomků otevřou endgame výzvy pro ty nejlepší hráče. Jak budou tyto výzvy vypadat zatím nevíme, ale jistě se máme na co těšit!
Cluster Jewels
Největší odměnou z těchto encounterů jsou však Cluster Jewels. Tyto jewely umístěné do socketů ve skill tree otevřou úplně nové větve pasivních schopností. Jedná se o jednu z největších změn od Ascendancy ligy z roku 2016 s přibližně 280 přidanými nody.
Těmto jewelům lze samozřejmě, jako ostatním itemům ve hře, měnit jejich statistiky a pokud se Vám nelíbí, můžete je “libovolně” měnit. Díky tomu mají tak hráči možnost vytvářet úplně nové buildy, které jsme ještě nikdy neviděli. Příkladem může být nová speciální pasivní schopnost zvaná Hollow Palm Technique, která otevírá dveře úplně novému mnišskému buildu.
Nové skilly
Nesmíme opomenout ani nové skilly, které s Deliriem přicházejí. Jedná se o 4 nové dovednosti a 3 support gemy. Prozatím víme o Kinetic Boltu, což je střela z wandky, která se odráží od nepřátel, a ještě se dále tříští.
Blade Blast nám umožňuje detonovat čepele, které nyní zůstávají zabodnuté v zemi při použití skillu Ethereal Knives, Blade Vortex a Bladefall.
Posledním odhaleným je Stormbind, který při channelingu pokládá na zem runy, vylepšuje je a následně odpaluje.
Metamorph
Protože Metamorph liga slaví velký úspěch, tak se v GGG rozhodli, že ji implementují do základu hry a můžeme se tak těšit na extrémně šílené bosse vytvořené v Metamorph Vial a ještě posílené Deliriem.
Path of Exile: Delirium vychází 13. března na PC. PS4 a Xbox One dostanou své rozšíření o týden později.
Napište nám do komentářů, jestli se splnilo vaše očekávání a jak se těšíte na novou ligu!
Těším ale nic nechapu 🙂 jsem nováček
To přijde časem! Ideální je sledovat nějaké CZ/SK streamy, ptát se u nás na Discordu a případně koukat sem na web! 🙂
gratulace vítězovi soutěže
Tiež bude vylepšený Atlas,s tým,že človek bude presne vedieť,koľko máp mu ešte chýba k získaniu watchstonov.
Zdravim, dosahnul jsem levelu 40 a najednou kopanec ze hry.
Do hry se nedostanu, protoze jsem byl zabanovanej adminem .
To co je za vtipek ??
Strejda google mi nasel spoustu techto problemu, divne ….
Vi nekdo jak ban udstranit ?
(na podporu uz jsem napsal)
Díky.