Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Vývojáři svým posledním příspěvkem na oficiální stránce proklamují, že dochází k rebalancingu (úpravám za účelem vyvážení hry) u obrovského množství skillů. U některých pak i k úplné změně toho, jak vůbec fungují, a ze všech nejvíc tohle platí pro Storm Burst. Dnes představíme změny, ke kterým u něj dojde.
Storm Burst je i nadále Channeling Skill, při jeho kouzlení se objeví Lightning Orby, které budou samy o sobě mířit na nepřátele a zasahovat je zraněním. Navíc je ještě můžete usměrnit kurzorem v průběhu channelingu tak, aby co nejlépe obklopily cíl, který chcete zničit.
Orby vydrží několik vteřin, pokud skončí channeling, všechny okamžitě explodují a udělí část zbývajícího zranění ve svém okolí. To umožní rychlé a cílené zasáhnutí určité oblasti, zatímco delší kouzlení nakumuluje na jednom místě více orbů a způsobí větší celkové zranění, kdy orby udělí damage za svou maximální délku trvání.
Skill nemá nadále už vlastnost Projectile, což znamená, že není třeba ho už nikterak kombinovat se support gemy přidávajícími větší množství projektilů. Důraz chtějí vývojáři klást především na to, že je to Duration a AoE skill. Udělovat bude od teď Physical Damage s poloviční konverzí na Lightning Damage, aby lépe zapadl do Divine oblasti, kam se nyní řadí. V souvislosti s tím bude také benefitovat ze změn ve stromu talentů v oblasti templáře, kde se objeví nodes posilující Elemental Damage konvertovaný z fyzického zranění na elementy Fire, nebo Lightning.
PS: Kompletní oznámení celé ligy bude o den později, tedy dnes v noci. GGG v současnosti přizpůsobuje svůj rozvrh časové zóně Spojených Států, namísto Novému Zélandu, kde sídlí (pro nás to tedy znamená, že namísto o 9 hodin dříve budeme mít novinky o 8 hodin později).