Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
V nové Harvest lize se můžeme těšit na rebalance 50 unikátních předmětů. Některé z nich dostanou jen číselné buffy, ale ty ostatní budou opravdu unikátní. V čem? To se dozvíte v dnešním článku.
Rigwald’s Savagery & Rigwald’s Command
Rigwald’s Savagery bude nově místo zvětšeného attack speedu a chance to bleed zvyšovat maximální Rage o 25, když budeme zároveň používat i meč.
Rigwald’s Command zase ztrácí zvýšení fyzického poškození pro sekery a šanci generovat Frenzy Charge, ale získává multiplier pro bleeding damage zvyšující se s úrovní našeho Rage.
Obě zbraně jsou tak navržené převážně pro buildy, které jsou stavěné na využití mechaniky Rage, což může být vskutku zajímavé pro Berserker buildy, které díky tomuto buffu získají navíc až 75% attack damage, 37.5% increased attack speed a 15% movement speed.
Nicméně jejich physical damage je poměrně slabý, a tak zůstává otázkou, pokud vůbec najdou využití nad průměrně dobře narolovanými rare zbraněmi.
Broken Faith
Broken Faith dostává zpět svůj původní -10% block chance, aby byla vyvážena síla toho, co nového dostává.
V případě, kdy nebude mít hráč Energy Shield dostává držitel Unholy Might, tedy 30% physical damage as extra chaos damage a to napořád!
Místo Consecrated Ground pak budete vytvářet Profane Ground, která všem nepřátelům snižuje jejich resistance a zároveň zvyšuje šanci, že dostanou kritický zásah.
Kombinace Keystone The Agnostic a tohoto štítu zní vskutku dobře! V podstatě si dovedeme představit, že melee buildy budou schopny využít obou mechanik tohoto štítu a benefitovat z nich naplno.
Ungil’s Harmony
Toto modré slunce známe skoro každý, kdo někdy vylevlil postavu na vyšší než šedesátý level. Pamatuje si ale někdo, co dělá? Nejspíš ne, Ungil’s Harmony býval tou trash one alch unikátkou, kterou nikdo nevyužíval.
Jeho rework mu ale používání zajistí, i když ne nadlouho. Ungil’s Harmony teď nově zvedá šanci na kritický úder o 350% za cenu toho, že kritické údery nedávají žádné extra poškození.
To znamená, že buildy, které jsou závislé na critical strike (čti Cast on Crit) tak získávají unikátku, která jim pomůže s konzistencí critical striků.
Nejvýrazněji to ovlivní levelování vaší postavy. Již nebudete muset levelovat jako třeba totem build, nebo brand build, ale jednoduše budete hrát CoC již od začátku. V endgamu se pak s tímto amuletem už spíš neuvidíme.
The Blood Dance
The Blood Dance dostávají jen číselný boost a zůstává tak nejspíše unikátkou, která své využití nenajde.
Na první pohled vypadají boty vážně dobře. 30% increased damage proti nepřátelům s nízkým počtem životů za frenzy charge, to může být nastackováno třeba až na extra 210-300% increased damage.
Ovšem! I kdyby se The Blood Dance samy o sobě nevyužívaly pro jejich statistiky, třeba se najde někdo, kdo ocení novou animaci frenzy charges, které budou přímo nasáklé krví nepřátel.
První sada reworknutých unikátek vypadá tak nějak „meh“. Potenciál rozhodně mají a jsme si jistí, že změna vede k lepšímu, otázkou však zůstává o kolik k lepšímu.
Plánujete využít některé z těchto unikátek ve svých buildech? Během levelení, nebo v endgame? Dejte vědět do komentářů a pochlubte se svými nápady.
Hlavní je že se snaží udržet staré itemy pořád ve hře
Rigwald dualky jsem vždycky mel dost rád a jsem jen rád za to že dostaly něco extra 🙂 ostatní změny supr jsem zvědavý na další…. 🙂