Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Spolu s obří expanzí Siege of Atlas, která s sebou přináší spoustu novinek, přichází i nová ligová mechanika Archnemesis. Ta na druhou stranu není nijak složitá, ale stále slibuje boje se spoustou obtížných nepřátel a skvělé odměny.
Raritní monstra se silou bossů
Systém, kterým Archenemesis funguje, je opravdu prostý. Do hry se dostává přes 60 nových módů pro monstra, které lze použít k „vytesání“ až čtyř vlastních Archnemesis raritních monster. Polovina těchto módů bude schovaná za „recepty“ – pro jejich získání budeme muset kombinovat základní módy dohromady, abychom získali nové. Ty budou daleko více nebezpečné, ale přinesou nám i více skvělých odměn.
V každé oblasti bude více Archnemesis soch, kde budeme moci tesat tyto mini-bosse, díky čemuž nemusíme zbytečně backtrackovat nebo hledat „tu poslední sochu“ někde v koutu mapy.
Jak to celé funguje?
Monstra v oblastech budou náhodně dropovat itemizované verze nových módů. Tyto itemy mohou hráči uložit do nové stashky, kterou pro tyto potřeby všichni automaticky dostanou. Dle traileru to však vypadalo, že na tyto itemy budeme muset klikat – a to hráči většinou nemají rádi a mohl by díky tomu přijít slušný hate na startu ligy.
V Q&A po odhalení ovšem Chris Wilson zmínil, že jsou na toto připraveni a pro klikání je dobrý důvod. Prvním argumentem vývojářů je, že moc klikání to nebude – za každou lokaci nám spadnou průměrně 2 tyto itemy. Tím druhým a důležitějším argumentem je, že stashka pro tyto itemy je omezená a ne všechny bude chtít hráč skladovat a autoloot by znemožňoval hráčovu volbu.
Jakmile pak hráč narazí na Archnemesis sochu, může ji upravit pomocí itemizovaného módu a následně vypustit do světa stejně jako například monstrum v essenci. Módy, které využijeme během vytesávání, se stackují, a tak je Archnemesis monstrum stále silnější a silnější.
Jaké nás čekají módy a odměny?
Odměny jsou určeny dle módů, které použijeme při tesání raritních nepřátel u Archnemesis sochy. Vždy tak dopředu víme, jaká odměna nás čeká. Díky tomu, že se však stackují, si můžeme dopředu připravit řetězec odměn tak, abychom dostali přesně to, co chceme.
We cannot display this galleryNapříklad hrajeme na SSF a chceme získat specifický unikátní předmět. Díky Archnemesis budeme vkládat itemizované módy, které nám toto zaručí. Zároveň je budeme dávat mezi prvními, abychom zajistili to, že je dostaneme ještě i z následujících Archnemesis monster v dané mapě.
Mimo toto stackování nás čekají ještě speciální recepty, kterých známe prozatím jen minimum. Avšak z těch, které odhalili během traileru, si myslíme, že se máme na co těšit.
Jako příklad si uvedeme ten z videa. Touch of Innocence totiž říká, že dropnete 3x currency item a následně změní všechny ostatní odměny na currency. Mirror Image přidá jednu Divination Kartu (ta se změní na currency) a následně 3x rerollne všechny odměny a vrátí nejlepší výsledek. Flame Walker pak přidá 3x weapon odměny, které se zase změní na currency. Naposledy se přidá Toxic mod, který přidá další dvě odměny.
Tímto se dostáváme na celkově 9 currency odměn. V případě, že je použijeme v pořadí, v jakém jsme je napsali, získáme až 20 currency (3x rerollnutých) + 3 normální. Což nemusí být vůbec zlé a rozhodně se těšíme na Mirror dropy!
V redakci se nám tato liga velice líbí a hodně si od ní slibujeme. Není nijak komplikovaná a to je jedině dobře! Jak se vám líbí tato mini-mechanika? Těšíte se na ní stejně jako my?
Chcete se o nové expanzi dozvědět více? Mrkněte na náš rozcestník věnovaný Siege of the Atlas!