V druhé části nejen o Synthesis

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

 

První část rozhovoru naleznete zde.

V předchozí části článku jsme se zaměřili především na to, co Chris Wilson prozradil o nadcházející expanzi Synthesis. V této části budeme pokračovat, ale podíváme se ještě také o něco dál. V Grinding Gear Games totiž nezahálí a už teď mají jasný plán pro zbytek roku 2019.

Zcela určitě hodlá GGG i nadále dodržet svůj tříměsíční cyklus, který bude vypadat následovně:

Červen 2019 – Patch  3.7.0
Září 2019 – Patch  3.8.0
Prosinec 2019 – Patch  3.9.0

Doposud asi největším měsícem pro vývojáře ale nebude ani jeden z výše napsaných, skalní fanoušci jistě dobře vědí, že to bude listopad! Tou dobou se totiž uskuteční vůbec první ExileCon v historii a místo konání nebude žádné jiné než domovský Nový Zéland. Současně to bude událost, kde GGG zveřejní detaily k ohlašované “megaexpanzi” 4.0.0.

Okamžitě na to padl dotaz, zda se s těmito obřími změnami nezamýšlí také přechod na jiný způsob financování hry jako třeba placení za datadisky nebo model, kdy se platí  měsíčně. Chris fanoušky ujistil, že nic takováho ani s touhle přelomovou expanzí hře nehrozí a můžeme se vždy spolehnout na free-to-play, když přijde řeč na Path of Exile.

Co ovšem nikdo nečekal, plynule navázal a rozmluvil se i nad rámec tématu:

“A tato naše obří expanze bude navíc jasnou odpovědí na všechny srovnání a spekulace ohledně Diabla 4, ať už ho Blizzard opravdu vydá, nebo ne, naše expanze bude taková, jak ji plánujeme, a bude úžasná. To, co chystáme, můžete chápat jako zvednutí kvality o celou jednu úroveň napříč celou Path of Exile.”

Hm, to zní docela jako hozená rukavice, nezdá se vám?

Když už o Blizzardu, na internetu se hodně řešilo, že Immortal Syndicate v lize Betrayal byl nějakou narážkou na jejich oznámení Diablo: Immortal. Můžeš to potvrdit nebo vyvrátit?

“Betrayal jsme měli tou dobou už ve vývoji, včetně příběhu a nahrávání hlasů postav apod., což samozřejmě zabere čas a dá práci, při oznámení jsme zaznamenali podobnosti, ale pokračovali jsme podle plánu. Bylo by v tu chvíli příliš obtížné plány změnit.”

Path of Exile jednou také představila představila hráčům event ve stylu Battle Royale. I když to bylo na apríla, nejsou herní mechanismy v nadcházející Synthesis tímhle také ovlivněny?

“To je zajámavá poznámka, ale nesouvisí to. Synthesis má pouze tuhle funkci s kruhem, který se okolo vás uzavírá.”

A je za cavasem nějaká End-Game Story?

“Ano, skrývá se za ním celý příběh a vede dokonce k finálním bossům.”

Na téma toho, jak jednotlivé skupiny hráčů přijímaly Betrayal, co můžeme od Synthesis očekávat v souvislosti s Hardcore ligou?

“Synthesis bude nabízet hru pro širokou základnu hráčů. Přijde nová velká skupina předmětů, a to pro všechny bez rozdílu. Nicméně pokročilý crafting systém a náročnější výzvy v Nexusu, to je ten obsah, kde očekáváme, že si ho plně osvojí zhruba horních 10% hráčů. Ale i u ostatních doufáme, že se do ligy ponoří a dostanou tak daleko, jak zvládnou, a nový obsah je bude inspirovat k tomu učit se i složitější mechanismy.”

Myslíte si, že nové Fractured Items a jejich crafting ovlivní ekonomiku hry v širším měřítku?

“Doufáme v to. Je dobré věcmi čas od času zamíchat. V lize budete nacházet velký potenciál ke craftingu v podobě Fractured Itemů a vedle toho zcela nové Item Bases, můžete s nimi pracovat buď sami, nebo s nimi obchodovat. Naopak můžete na trhu objevovat už craftnuté věci vynikající pro váš build, jak implicitními, tak explicitními vlasnostmi.”

Ovlivní  to podle vás současné best-in-slot předměty některých buildů?

“My cheme, aby se tahle věc děla, alespoň do jisté míry. Chceme posouvat hranice a chceme dostávat do popředí i nové předměty. Kdybychom dělali expanzi s tím, že silné ověřené buildy budou stále ty silné a nové věci je nepředčí, nebyla by liga tak zajímavá. Ale zároveň to nechceme dělat příliš rychle, proto je například v této lize zaměření na implicitní módy. Zcela určitě přijdou některé nové best-in -slot předměty, ale odhadem budou sílu posouvat o nějakých 10-15%. Dostatečná motivace pro to objevovat nové věci a snažit se je získat, ale ne něco, co znehodnotí dosavadní situaci.”

V samotném závěru padl ještě dotaz na to, jak GGG nadále funguje po tom, co 80% společnosti získal Tencent. K tomu Chris řekl:

“Tencent nijak neovlivňoval směr, kterým se expanze vyvíjela. Jejich vliv nepřesahuje do vývoje hry, máme naprostou nezávislost a herní obsah vytváříme zcela podle sebe. Dělali jsme to tak v minulosti a budeme to tak dělat i v bucoucnosti.”

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments